Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFar man bli kar i en 40-aring?
You need to log in to create posts and topics.

Vilar Ella på Hanen?

snart får vi hoppas

ja ..då kanske vi är en färre i denna grupp...lycka till vi skall alla vägen vandra...hoppas jag....

Jag bara undrar hur man skall få tid med tjej när man är en sportfåne? Måste helt enkelt hitta ngon som kan ligga på rulle elller tvärt om!

Jag ligger gärna på rulle, och jag går gärna upp och drar.

Eller så kan man intressera sig för ngn som jobbar löjligt mkt (en manlig vraiant av Jessica, kanske?), vilket medför ungefär samma sak som en sportfåne...

Det är väl inte riktigt samma sak. Jag inbillar mig att en sportfåne åtminstone ser vältränad och hälsosam ut och slipper stressrelaterade åkommor.

Om man vänder på det då.Hur mycket yngre än tjejen kan killen va?

Jag blir 31 iår och tjejen som jag dejtar och som jag har gjort ett tag är bara 20, ja jag vet det låter som ett stort glapp, jag menar ålderskillnaden fast jag gillar henne och hon mig.
Jag var skeptisk till en början men va fasiken det är ju bara köra p

Min morbror var just 31 när han träffade sin fru, som var 20. Nu har de fyra barn och har varit tillsammans typ 18 år 🙂

Personligen så tror jag på max plus fem på min egen facibla ålder av 38....men tycker redan mina jämnåriga har svårt att hänga med i mitt tempo ock aktiviteter...neråt...nja bara man är mogen smart snygg och singel..så har det inte med ålder att göra. 😉