Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFar man bli kar i en 40-aring?
You need to log in to create posts and topics.

Å jag som hade funderingar på att (knappt!) 8 år var för mycket i åldersskillnad.
Tackar alla er andra som intygar att det inte är åldern som spelar roll! Då kan jag ju fortsätta drömma/planera/agera... (H:)

tack for alla svar!
Rent krasst sa vet jagval att aldern inte ar nagot att haka upp sig pa, men anda, for nagra ar sedan skulle ju en 40-aring raknats som gubbe (no offense alla i dne trevliga alderna, jag har insett hur fel jag hade 😛 ).
Och sen har fol

"Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye." / Miss Piggy

Jag har en kurskamrat som är ihop med, och har en liten dotter ihop med, en man som är närmare 55 år. Hon själv är lika gammal som mig, dvs 29 i år. De verkar trivas väldigt bra ihop, och är väl inne på fjärde eller femte året nu, vad jag vet.

Tvärtom då.... Får en 23-årig kille bli kär i en 40-årig kvinna? Och hur accepteras detta i omgivningens ögon, månntro? Själv tror jag att jag skulle ha svårt att attraheras av någon som var mycket yngre än jag, jämngammal med mina barn alltså, men ändå.

Jag dömer ingen. För mig är det bara intressant att folk verkar lyckliga. Om det så är 50 sekunder eller 50 år mellan dem.

För min egen del är det för stort ålderglapp med 17 år, men jag kan vara hur petig jag vill, eftersom jag förblir lika singel för d

mitt x va 9 år yngre än mig. han 20 jag 29.
har aldrig varit så kär och han är utan diskution det bästa som hänt mig.
man lär sig mycket om sig själv när halva världen lägger sig i det de borde skita i

Oh shit Jessica, vilka ord och inga visor..

Jag önskar folk.. fast i det här fallet äre nog inte ens talan om folk.. kunde ge faan i och lägga sig i det som inte angår dom också... Ta hand om sitt eget och gör det bästa för de inblandade i stället!

Aa

Dejta på du Ella - 40 är väl ingen ålder.....*host host*.... 😀

Min dotters pappa är 5 år yngre än mig. Mitt ex är 8 år yngre.... som sagt - åldern är mest en siffra... 🙂

MEN....(som Tony Irving i Let´s Dance brukar säga)...nästa prospekt får gärna v

You go, Ella 🙂

Jag vet ett par som träffades när hon var 17 och han var 33.. (Hon trodde att han var 28 och han trodde att hon var 23 när de gick på första daten 😀 ) De är idag 30 resp 46, gifta sen 7 år och visst har det varit lite pucklar på deras v