Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFar man bli kar i en 40-aring?
You need to log in to create posts and topics.

Ibland brukar jag tänka så här: tänk om ingen visste hur gammal någon var?
Om ingen hade talat om för dig vilket år du var född, utan du bara kunna gissa med ledning av dina egna upplevelser och minnen. Och om du inte visste hur gamla de personer du mötte

Jag tror oftast att folk är äldre än de är. Vissa har också oturen att ha vissa typiska drag som normal bara medelålders personer har, men de får dem redan i över tonåren.

Ett exempel är Sarah Michelle Gellar, som ser ut som om hon är 45-50 och har så gj

Lena M J - jag kunde inte sagt det bättre själv.
Jag frågar aldrig om ålder när jag träffar folk - oavsett om de är män eller kvinnor. Jag tycker det är fullständigt ointressant information.

LillBabs var på TV i helgen och hon ser inte ut att vara en dag över sjuttio med tvättklämmor i nacken.

Jag var på ett "salsaläger" i helgen. En av instruktörerna var 60 år, och jag svär att varenda tjej i salen stod där med ett fånigt leende på läpparna. Så fixar jag bara hans utstrålning och dans så kan jag säga hej då till livskriser de närmaste 25 åren.

Åh, va coolt. Det är så härligt med människor som "lyser"!! 😀

Jag tror de flesta borde jobba lite mer på att lysa mer. Man kan komma långt med att ge sin omgivning ett leende eller glada kommentarer. I bland räcker det med att bara utstråla glädje och s

"I bland räcker det med att bara utstråla glädje och ser lite glad ut..."

Så sant som det är sagt! Jag är ofta sur och trött när jag går och handlar men en helg för några veckor sen va jag det tydligen inte för efter en vecka (när jag verkligen va trött

Kan inte annat än hålla med.
Utrstrålning är a och o för mig när det kommer till attraktion.

Ella som ska på dejt med den 40 åriga mannen ikväll.. 😀

Nu äntligen händer det något här!

lycka till i kväll (t+)