Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 19:00(t+) 🙂
(t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 19:01Lova att länka hit sen! 😉
Lova att länka hit sen! 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:09En liten smidig slangbella monterad på styret borde kunna fånga förarens uppmärksamhet när det smäller till i plåten eller ger ett stenskott på bakrutan??
En liten smidig slangbella monterad på styret borde kunna fånga förarens uppmärksamhet när det smäller till i plåten eller ger ett stenskott på bakrutan??
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:20Tycker Eriks idé med en liten kamera är bra, helst med samma funktion som den där smarta pennan jag såg för nåt år sen där man kunde trycka på en knapp och spela in vad som sas i rummet fr.o.m 30 sekunder innan man tryckte på knappen tills att man stoppar
Tycker Eriks idé med en liten kamera är bra, helst med samma funktion som den där smarta pennan jag såg för nåt år sen där man kunde trycka på en knapp och spela in vad som sas i rummet fr.o.m 30 sekunder innan man tryckte på knappen tills att man stoppar
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 23:57Känns som att våga ta plats är det bästa sättet att klara livhanken...
Då har man iallafall möjlighet att fly åt ett håll 😀
Känns som att våga ta plats är det bästa sättet att klara livhanken...
Då har man iallafall möjlighet att fly åt ett håll 😀
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 03:43Ja, kameraidén är bra. Som student har man inte råd med en kamera dock.
Skulle man inte kunna anmäla föraren för förseelse mot trafikförordningen?
Ja, kameraidén är bra. Som student har man inte råd med en kamera dock.
Skulle man inte kunna anmäla föraren för förseelse mot trafikförordningen?
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 07:37Då gäller det att ha vittne och sedan att få en åklagare att ta upp det.
Då gäller det att ha vittne och sedan att få en åklagare att ta upp det.
Quote from Rasmus Olsson on 12 August 2009, 08:11David, nu tycker jag du begär det orimliga. Ett fungerande rättsväsende?!
Ta plats är det bästa receptet, det säger till och med polisen.
David, nu tycker jag du begär det orimliga. Ett fungerande rättsväsende?!
Ta plats är det bästa receptet, det säger till och med polisen.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 08:13Det är inte jag som kräver det, utan åklagaren.
Pröva att anmäla och se vad som händer.....
Det är inte jag som kräver det, utan åklagaren.
Pröva att anmäla och se vad som händer.....
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:15Å så har vi de här snillena som lägger sig på tutan när de passerar med 3 cm marginal.... hur smart får man vara? Kan någon förklara för mig hur man tänker då?
Å så har vi de här snillena som lägger sig på tutan när de passerar med 3 cm marginal.... hur smart får man vara? Kan någon förklara för mig hur man tänker då?