Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:27kanske dags att införa en "svart låda" för både cyklar och bilister.....
Tänk vad praktiskt att kunna använda svarta lådan i idiotens bil för att bevisa att han tutade när han körde förbi en...
kanske dags att införa en "svart låda" för både cyklar och bilister.....
Tänk vad praktiskt att kunna använda svarta lådan i idiotens bil för att bevisa att han tutade när han körde förbi en...
Quote from Rasmus Olsson on 12 August 2009, 10:47Lena, vadå tänka, de har ju körkort, räcker inte det?
Lena, vadå tänka, de har ju körkort, räcker inte det?
Quote from ellen olsson on 12 August 2009, 11:17Det är alldeles för lätt att ta körkort och ffa. är det alldeles för lätt att behålla det.
Det är alldeles för lätt att ta körkort och ffa. är det alldeles för lätt att behålla det.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 11:46Haha Fredrik, den var bra 😉
Haha Fredrik, den var bra 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 11:52Jag tycker det verkar som att nästan alla bilister tar avstånd och inte tutar i onödan, men visst finns det vissa idioter som tror de äger vägarna. Ibland så tror jag det har att göra med brist på kunskap. Dvs att de inte vet vilka regler som gäller för c
Jag tycker det verkar som att nästan alla bilister tar avstånd och inte tutar i onödan, men visst finns det vissa idioter som tror de äger vägarna. Ibland så tror jag det har att göra med brist på kunskap. Dvs att de inte vet vilka regler som gäller för c