Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 22:20Det var väl contis egen fotograf så hon kanske inte var så sugen på att följa masgruppen?
Det var väl contis egen fotograf så hon kanske inte var så sugen på att följa masgruppen?
Quote from Kicki K on 2 July 2011, 12:17Efter att legat på vägkanten innan Gränna o fortsatte till Jönköping i fixerat läge i ambulans så är jag nu tveksam till start nästa år. Brutet nyckelben o smärtor i rygg så har fortfarande problem att klä på mig själv. Fast inser att det är exklusiv ska
Efter att legat på vägkanten innan Gränna o fortsatte till Jönköping i fixerat läge i ambulans så är jag nu tveksam till start nästa år. Brutet nyckelben o smärtor i rygg så har fortfarande problem att klä på mig själv. Fast inser att det är exklusiv ska
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 12:22Tråkigt! Det är trots allt inget som majoriteten tänker/tror att ska hända på ett motionslopp.
Krya på dig.
Tråkigt! Det är trots allt inget som majoriteten tänker/tror att ska hända på ett motionslopp.
Krya på dig.
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 13:18-mike, vad var det som hände?
-mike, vad var det som hände?
Quote from Kicki K on 2 July 2011, 13:53Tack David.
Jag drog en sporadisk klung o vi blev sakta omåkta. Vi i vår tur kom ikapp o gled förbi ytterligare klungor. Med full vägbredd med cyklister hörde jag någon vurpa långt till höger då har jag 2st till vänster. Plötsligt kommer en cykel på gli
Tack David.
Jag drog en sporadisk klung o vi blev sakta omåkta. Vi i vår tur kom ikapp o gled förbi ytterligare klungor. Med full vägbredd med cyklister hörde jag någon vurpa långt till höger då har jag 2st till vänster. Plötsligt kommer en cykel på gli
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 19:57Just när starten gått så var det en kvinnlig filmfotograf som backade mot vänster med kameran mot ögat - på startlinjen mitt i hopen av cyklister. Jag såg att hon höll på att backa in i mig och trycka mig mot repet men jag klarade mig med ett nödrop. Men
Just när starten gått så var det en kvinnlig filmfotograf som backade mot vänster med kameran mot ögat - på startlinjen mitt i hopen av cyklister. Jag såg att hon höll på att backa in i mig och trycka mig mot repet men jag klarade mig med ett nödrop. Men
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 08:54Alex, hade VR lånat ut en bil till Conti?
Alex, hade VR lånat ut en bil till Conti?
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 09:29Jag är inte insatt i upplägget men så här står det på deras blogg:
"Samtliga bilder är tagna av Natasja Jovic som fick åka med i en av Vätternrundans patrullbilar."
Jag är inte insatt i upplägget men så här står det på deras blogg:
"Samtliga bilder är tagna av Natasja Jovic som fick åka med i en av Vätternrundans patrullbilar."
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 21:42@mike
Hoppas du mår bättre nu och kan fortsätta träna. Klart du ska med nästa år i VR. Har själv skadat mig svårt i en ridolycka (över 1 års konvalecens). Ibland har man helt enkelt otur, samtidigt måste man gå vidare.
@mike
Hoppas du mår bättre nu och kan fortsätta träna. Klart du ska med nästa år i VR. Har själv skadat mig svårt i en ridolycka (över 1 års konvalecens). Ibland har man helt enkelt otur, samtidigt måste man gå vidare.