Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 15:11Och för oss som inte har tillgång till klubbträning?
Och för oss som inte har tillgång till klubbträning?
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 16:31Olika alternativ:
1. Gå med i cykelklubb.
2. Hitta cykelkompisar (via Funbeat eller cykelklubben.se exempelvis).
3. Åk på gästträning med någon cykelklubb då och då (om det t.ex. inte finns någon CK i närheten där du bor).
Olika alternativ:
1. Gå med i cykelklubb.
2. Hitta cykelkompisar (via Funbeat eller cykelklubben.se exempelvis).
3. Åk på gästträning med någon cykelklubb då och då (om det t.ex. inte finns någon CK i närheten där du bor).
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 18:14Jag tycker personligen att det ena passet jag körde med ett par killar från CK Vinco inför VR i fjor gav väldigt mycket. Det behövs inte mycket klubbträning för att man ska lära sig en hel del. Ett enda pass är bra mycket bättre än att bara träna ensam oc
Jag tycker personligen att det ena passet jag körde med ett par killar från CK Vinco inför VR i fjor gav väldigt mycket. Det behövs inte mycket klubbträning för att man ska lära sig en hel del. Ett enda pass är bra mycket bättre än att bara träna ensam oc
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 19:24Nu skrev jag inte det, men jag kan inte klubbträna för att klubben här bara tränar när jag jobbar.
Nu skrev jag inte det, men jag kan inte klubbträna för att klubben här bara tränar när jag jobbar.
Quote from Lena O on 22 June 2011, 22:01Andreas: Går med i klubben och skapa en ny träningstid. Kanske du få med dig några då också.
Andreas: Går med i klubben och skapa en ny träningstid. Kanske du få med dig några då också.
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 09:05Jag trodde VR var att motionslopp men är förvånad över den tidshets som förekommer. Vad vinner man om man pressar tiden några minuter, en bättre plats i himlen, status bland träningskompisar eller vad? Att tränga medmotionärer av banan bara för att sen st
Jag trodde VR var att motionslopp men är förvånad över den tidshets som förekommer. Vad vinner man om man pressar tiden några minuter, en bättre plats i himlen, status bland träningskompisar eller vad? Att tränga medmotionärer av banan bara för att sen st
Quote from Lena O on 1 July 2011, 10:11Håller med dig Irene att flera ska sikta på tävlingar.
Men den beskrivning du ge är för mig främmande; Att spy vid sidan av vägen 😉 men det kanske finns några få som gör det.
Alla ska kunna väl pressa sig själv, utmana sig själv om önskan finns, och alla
Håller med dig Irene att flera ska sikta på tävlingar.
Men den beskrivning du ge är för mig främmande; Att spy vid sidan av vägen 😉 men det kanske finns några få som gör det.
Alla ska kunna väl pressa sig själv, utmana sig själv om önskan finns, och alla
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 10:33Ja ja...men ni vet hur det är...alla kan relatera till VR och jag har många vänner som gärna glänser med 7 h på VR....
Ja ja...men ni vet hur det är...alla kan relatera till VR och jag har många vänner som gärna glänser med 7 h på VR....
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 11:13"jag har många vänner som gärna glänser med 7 h på VR.... "
Jag har ingen "vän" som gärna glänser med 7h på VR.
Vi får väl se vad som händer till 2012. Jag hoppas iaf att det blir en senare start typ 12:00 för Subborna. Det tror jag skulle gynna många.
"jag har många vänner som gärna glänser med 7 h på VR.... "
Jag har ingen "vän" som gärna glänser med 7h på VR.
Vi får väl se vad som händer till 2012. Jag hoppas iaf att det blir en senare start typ 12:00 för Subborna. Det tror jag skulle gynna många.
Quote from Marie Timan on 1 July 2011, 12:04Jag tycker att sabbarna borde cykla på en egen dag som någon tidigare i tråden föreslog.
Eftersom sabbarna inte besöker några kontroller utan har egna lagningar och egen tidtagning så kan de cykla en egen sabdag.
Jag tycker att sabbarna borde cykla på en egen dag som någon tidigare i tråden föreslog.
Eftersom sabbarna inte besöker några kontroller utan har egna lagningar och egen tidtagning så kan de cykla en egen sabdag.