Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 13:18Vad jag tror många glömmer bort är att det inte finns en skarp gräns mellan olika typer av cyklister. Många som cyklar VR för första gången har målet att ta sig runt. I den mån de har formulerat ett tidsmål är det lite "taget ur luften" eftersom få har cy
Vad jag tror många glömmer bort är att det inte finns en skarp gräns mellan olika typer av cyklister. Många som cyklar VR för första gången har målet att ta sig runt. I den mån de har formulerat ett tidsmål är det lite "taget ur luften" eftersom få har cy
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 13:54Instämmer med Raymond.
Man får acceptera att folk kommer att cykla i olika farter. Men man ska aldrig behöva acceptera vansinnesbeteende, vare sig det är från en snabb eller långsam cyklist.
Det går inte att säga att loppet enbart är till för de som vil
Instämmer med Raymond.
Man får acceptera att folk kommer att cykla i olika farter. Men man ska aldrig behöva acceptera vansinnesbeteende, vare sig det är från en snabb eller långsam cyklist.
Det går inte att säga att loppet enbart är till för de som vil
Quote from Lena O on 1 July 2011, 14:01men suborna få en särbehandling trotts allt som få mig att undra:
Har de cyklat under samma premiser som alla andra?
Langning på banan är inte tillåtet, men Suborna hade det, deras bil var till med på väg att köra in över mållinjen!
men suborna få en särbehandling trotts allt som få mig att undra:
Har de cyklat under samma premiser som alla andra?
Langning på banan är inte tillåtet, men Suborna hade det, deras bil var till med på väg att köra in över mållinjen!
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 14:02Det finns olika sub-grupper, ingen av Hofvets mastergrupper (tidsmål mellan 8 och 12 timmar) hade följebilar eller langning.
Det finns olika sub-grupper, ingen av Hofvets mastergrupper (tidsmål mellan 8 och 12 timmar) hade följebilar eller langning.
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 14:28Gazzah, vilka är det du avser?
Jag körde med den s.k. sub7-gruppen och vi hade inte tillstymmelse till följebil eller någon langning längs vägen.
Masgruppen tror jag däremot hade en följebil från Cykelcity. Huruvida de hade langning vet jag inte.
Gazzah, vilka är det du avser?
Jag körde med den s.k. sub7-gruppen och vi hade inte tillstymmelse till följebil eller någon langning längs vägen.
Masgruppen tror jag däremot hade en följebil från Cykelcity. Huruvida de hade langning vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 14:29Och jag tror inte heller att det är särbehandling. Jag misstänker att VR-funktionärerna hade stått lika handfallna även om det var en 11-timmarsgrupp som valde att ha egen langning och följebil.
Och jag tror inte heller att det är särbehandling. Jag misstänker att VR-funktionärerna hade stått lika handfallna även om det var en 11-timmarsgrupp som valde att ha egen langning och följebil.
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 14:42Även Lygnens Venner, sub 7:45 fick langning från bil men jag vet inte om den var med dem hela vägen.
Conti Test-Team hade fotograf första biten men hon åkte med i Vätternrundans egen bil så det får anses sanktionerat...
Även Lygnens Venner, sub 7:45 fick langning från bil men jag vet inte om den var med dem hela vägen.
Conti Test-Team hade fotograf första biten men hon åkte med i Vätternrundans egen bil så det får anses sanktionerat...
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 14:52Så länge man inte får pace bakom fotografen så är det väl helt ok. Men egentligen tycker jag att det borde vara så lite VR-bilar som möjligt ute på vägarna, och jag fattar egentligen inte varför de i så fall valde att följa Conti som trots allt hade en må
Så länge man inte får pace bakom fotografen så är det väl helt ok. Men egentligen tycker jag att det borde vara så lite VR-bilar som möjligt ute på vägarna, och jag fattar egentligen inte varför de i så fall valde att följa Conti som trots allt hade en må
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 15:04Mycket bra att sub 7 inte hade langning eller liknande, det blir alltid snack efteråt annars. Heder åt er!
Mycket bra att sub 7 inte hade langning eller liknande, det blir alltid snack efteråt annars. Heder åt er!
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 17:07Johan, det var väl helt enkelt så att Conti-gruppen var väldigt väl organiserad, mycket tack vare Natasja och Leo. Jag gissar att VR-folket väljer att premiera städade satsningar och framhålla dem som goda exempel. Med det menar jag absolut inte att övrig
Johan, det var väl helt enkelt så att Conti-gruppen var väldigt väl organiserad, mycket tack vare Natasja och Leo. Jag gissar att VR-folket väljer att premiera städade satsningar och framhålla dem som goda exempel. Med det menar jag absolut inte att övrig