Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 17:51Christer (t+)
Fin färg blir det också. 😀
Christer (t+)
Fin färg blir det också. 😀
Quote from Catharina Brattlin on 10 March 2012, 18:02Nu har jag ingen aning om hur gammal Du är men kraftiga humörsvängningar i samband med mens, PMS, är inte helt ovanligt.
Börja skriv dagbok över både Din menscykel och när Du känner av de här humörsvängningarna och försök hitta ett system i det hela.
Nu har jag ingen aning om hur gammal Du är men kraftiga humörsvängningar i samband med mens, PMS, är inte helt ovanligt.
Börja skriv dagbok över både Din menscykel och när Du känner av de här humörsvängningarna och försök hitta ett system i det hela.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 16:25Jag vill vara lite försiktig pga tystnadsplikt men jag har haft en patient som blev riktigt sjuk av Chi San. Johannesört är erkänt knepig.
Kan man inte va pigg och trött omväxlande? Det är iaf jag. Ibland går jag upp 07 och bakar bullar. Ibland är jag så
Jag vill vara lite försiktig pga tystnadsplikt men jag har haft en patient som blev riktigt sjuk av Chi San. Johannesört är erkänt knepig.
Kan man inte va pigg och trött omväxlande? Det är iaf jag. Ibland går jag upp 07 och bakar bullar. Ibland är jag så
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:19Testa med 2000ui/dag D-vitamin september-april.
Testa med 2000ui/dag D-vitamin september-april.