Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 12:27http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=165153
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 12:38Är detta en träning som är bra för att bli bättre på milen? Har en Enkilometersslinga som jag gillar och testar gärna intervaller. Mitt miltempo ligger nog på 50-55. 4x1 km i 4.30 tempo med 2-3 minuters vila mellan varje?
Är detta en träning som är bra för att bli bättre på milen? Har en Enkilometersslinga som jag gillar och testar gärna intervaller. Mitt miltempo ligger nog på 50-55. 4x1 km i 4.30 tempo med 2-3 minuters vila mellan varje?
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 15:16Ja Johan!
Ja Johan!
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 16:29Tack för länken Robert! Känns som jag fått det bekräftat att jag ligger på rätt fart på mina tröskeltusungar, ca 10-15 SEK långsammare än mildare. Sedan springer jag naturligtvis snabbare på mina VOmax intervaller.
Tack för länken Robert! Känns som jag fått det bekräftat att jag ligger på rätt fart på mina tröskeltusungar, ca 10-15 SEK långsammare än mildare. Sedan springer jag naturligtvis snabbare på mina VOmax intervaller.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 16:58Johan>> Sänk farten, minska vilan, öka antalet. Det där blir mer ett Vo2maxintervall pass... Själv skulle jag ha extremt svårt att springa så mycket fortare på tusingar kontra mitt miltempo. Klarar du det så skulle jag råda dig till att öka din genomblödn
Johan>> Sänk farten, minska vilan, öka antalet. Det där blir mer ett Vo2maxintervall pass... Själv skulle jag ha extremt svårt att springa så mycket fortare på tusingar kontra mitt miltempo. Klarar du det så skulle jag råda dig till att öka din genomblödn