Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 00:05Kjell:
Varför den hätska tonen? Varför "i helvete" skulle inte Olof kunna sikta på 1.30 till sommaren?
Har man sprungit milen på 37.30 så vet man tillräckligt om löpträning för att kunna bedöma själv vad som är ett realistiskt mål, och med tre månaders br
Kjell:
Varför den hätska tonen? Varför "i helvete" skulle inte Olof kunna sikta på 1.30 till sommaren?
Har man sprungit milen på 37.30 så vet man tillräckligt om löpträning för att kunna bedöma själv vad som är ett realistiskt mål, och med tre månaders br
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 00:31Finns inte heller något som säger att Olof skulle ha suttit i soffan i 10 år. Har man tränat något annat har man åtminstone en fysisk grund att stå på även om det inte är löpning.
Alla har vi olika förutsättningar men att ha konkreta mål tror jag är bra
Finns inte heller något som säger att Olof skulle ha suttit i soffan i 10 år. Har man tränat något annat har man åtminstone en fysisk grund att stå på även om det inte är löpning.
Alla har vi olika förutsättningar men att ha konkreta mål tror jag är bra
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 00:34Förlåt ordvalet Pontus.!
Låter väl värre än vad jag kanske känner å tycker. Skitovana jag har pga dåligt sällskap men skyller absolut inte på andra.
Ville bara få upp ögonen på honom att det här kanske var lite väl optimistiskt ....å varför han gör det hä
Förlåt ordvalet Pontus.!
Låter väl värre än vad jag kanske känner å tycker. Skitovana jag har pga dåligt sällskap men skyller absolut inte på andra.
Ville bara få upp ögonen på honom att det här kanske var lite väl optimistiskt ....å varför han gör det hä
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 04:55Det går jättebra att köra fartlek ensam David (t+) Leker aldrig du med dig själv?(#)
Det går jättebra att köra fartlek ensam David (t+) Leker aldrig du med dig själv?(#)
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 09:11Anna.. hoppla den tolkade jag som jag ville 😉
Håller med David att det är svårt att leka ensam 🙂 , om man vill få upp ... farten.. jag har en tendens att bli liiite bekväm när jag kör intervaller och tappar lite fart på en del innan jag skärper till
Anna.. hoppla den tolkade jag som jag ville 😉
Håller med David att det är svårt att leka ensam 🙂 , om man vill få upp ... farten.. jag har en tendens att bli liiite bekväm när jag kör intervaller och tappar lite fart på en del innan jag skärper till
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 09:14Tack till er som hjälpt till med att svara på min fråga. Jag får uppfattningen att fartlek är trevligare att köra i grupp, men jag ska testa i kväll.
Leif - Du får också satsa på 90 minuter, programmet är inte fullbokat. Jag spelade fotboll tidigare och
Tack till er som hjälpt till med att svara på min fråga. Jag får uppfattningen att fartlek är trevligare att köra i grupp, men jag ska testa i kväll.
Leif - Du får också satsa på 90 minuter, programmet är inte fullbokat. Jag spelade fotboll tidigare och
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 09:16Svårt att bli överraskad om du kör själv.
Svårt att bli överraskad om du kör själv.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 09:23Fartlek i kuperad terräng går ypperligt att köra själv - till exempel genom att bestämma sig för att stå på ordentligt genom några roliga och lättsprungna terrängavsnitt, upp för den där backen eller genom genom det där trixiga skogspartiet. Eller tvärs ö
Fartlek i kuperad terräng går ypperligt att köra själv - till exempel genom att bestämma sig för att stå på ordentligt genom några roliga och lättsprungna terrängavsnitt, upp för den där backen eller genom genom det där trixiga skogspartiet. Eller tvärs ö
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 09:27haha, vi skrev samma sak samtidigt! Like minds (t+)
haha, vi skrev samma sak samtidigt! Like minds (t+)
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2009, 09:45"Åsa-Nisse on crack" - den var bra!
Jag undrar Olof, hur ser din kondis ut just nu? Några hålltider på 5km/10km?
"Åsa-Nisse on crack" - den var bra!
Jag undrar Olof, hur ser din kondis ut just nu? Några hålltider på 5km/10km?