Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 09:01Jag har oxå funderat på att hänga med nån måndag, lite roligare att träna i grupp. Och jag skulle verkligen behöva fartträning. Men är som Anders lite osäker på om jag hänger med i tempot? Med vilja brukar man dock klara mer än man tror.
Men Anders, vi få
Jag har oxå funderat på att hänga med nån måndag, lite roligare att träna i grupp. Och jag skulle verkligen behöva fartträning. Men är som Anders lite osäker på om jag hänger med i tempot? Med vilja brukar man dock klara mer än man tror.
Men Anders, vi få
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 09:17@Anna (t+)
@Anna (t+)
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 09:43Hej
vi tittar inte på klockan under fartsträckorna så jag vet inte hur fort det går. Men vi startar fartsträckorna samtidigt, sedan väntar man in varandra när man sprungit de olika metrarna. därefter jogg eller promenad innan nästa. De som varit med den s
Hej
vi tittar inte på klockan under fartsträckorna så jag vet inte hur fort det går. Men vi startar fartsträckorna samtidigt, sedan väntar man in varandra när man sprungit de olika metrarna. därefter jogg eller promenad innan nästa. De som varit med den s
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:30Låter kanon! Kommer dyka upp nån måndag framöver!
Låter kanon! Kommer dyka upp nån måndag framöver!
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:56Får hoppa detta i nulägget tyvärr, det blir för omständigt med hinna hem till Partille och in igen samt omklädning mm.
Ni får hade så bra.
Får hoppa detta i nulägget tyvärr, det blir för omständigt med hinna hem till Partille och in igen samt omklädning mm.
Ni får hade så bra.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 11:55sista kvällen vi kan springa Fartlekspass i Änggårdsbergen innan mörkret lägger sig?
Hoppas det blir åtminstone denna och nästa vecka, sedan springer vi på Västra rundan med gatljusen som lyser upp oss.
sista kvällen vi kan springa Fartlekspass i Änggårdsbergen innan mörkret lägger sig?
Hoppas det blir åtminstone denna och nästa vecka, sedan springer vi på Västra rundan med gatljusen som lyser upp oss.