Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFB trasig?
You need to log in to create posts and topics.

Är FB-ansvariga medvetna om att huvudsidan för FB inte går att nå? Sidan har varit nere minst sen efter lunch idag, den 7e februari. Nu är klockan snart 11 och inte ett ljud om att problemet är känt.

Ska väl tillägga att jag hittade hit på ren tur, så d

Har reggat träning i kväll, sett FBs startsida hela dagen, och har inte haft problem med nått.

Huvudsidan? Vilken är det menar du? Jag startar alltid på den sidan jag hamnar på om jag trycker på "Hem" och det har inte varit nåt problem idag.

Har heller inte kunnat komma in via http://www.funbeat.se/ - huvudsidan, får error:

"Ett fel har uppstått
Något blev tyvärr fel när sidan du försökte nå skulle laddas. Prova att gå tillbaka och försök igen. FunBeat jobbar ständigt på att minska antale

Samma problem här. Kommer inte till startsidan och kan därför inte regga träning.

Samma problem för mig. Men man kan regga genom att klicka på sitt namn högst upp och sen gå in i sin kalender

bra tips där, kalendern och klickar på dagens datum 🙂

Nu har vi fixat problemet.

Det var inte alla som drabbades eftersom felet berodde på vilka boxar man hade aktiva på sin startsida. Vårt felsystem missade tyvärr att snappa upp felet.

Tack Olle!

Tyvärr funkar det fortfarande inte för mig när jag använder min iPad och alltså Safari.