Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 11:09Nu har det lagat sig för mig också. 🙂
Nu har det lagat sig för mig också. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 19:57Nu är det nya problem. Igen, är jag snart beredd att tillägga.
Den där "Ett fel har uppstått"-sidan kommer upp när jag försöker spara ett pass. Irriterande.
Nu är det nya problem. Igen, är jag snart beredd att tillägga.
Den där "Ett fel har uppstått"-sidan kommer upp när jag försöker spara ett pass. Irriterande.
Quote from Catharina Brattlin on 9 February 2014, 20:26Jag har också problem med att regga kvällens pass. 🙁
Jag har också problem med att regga kvällens pass. 🙁
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 20:27Jag kan inte importera pass jag heller. Går bra fram tills jag ska redigera passen. OK-knappen jag brukar inte klicka på dyker inte upp. Istället står det bara Waiting for upload…
Jag kan inte importera pass jag heller. Går bra fram tills jag ska redigera passen. OK-knappen jag brukar inte klicka på dyker inte upp. Istället står det bara Waiting for upload…
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 20:40Jag får upp "Ett fel har uppstått" varje gång jag väljer att titta på ett pass. Vare sig det är egna eller andras.
Jag får upp "Ett fel har uppstått" varje gång jag väljer att titta på ett pass. Vare sig det är egna eller andras.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 20:45Det går inte att göra någonting just nu.. Trådarna verkar gå att läsa men ingenting som har med träningspass fungerar.
Det går inte att göra någonting just nu.. Trådarna verkar gå att läsa men ingenting som har med träningspass fungerar.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 20:47Kan inte heller se hela pass...
Kan inte heller se hela pass...
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 20:57Samma här: "Ett fel har uppstått" när jag försöker regga pass.
Samma här: "Ett fel har uppstått" när jag försöker regga pass.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:09Jag kan inte ladda in pass från min Garmin. Första staget att ladda in från klockan går bra men nästa steg när man laddar upp datat till Funbeat går inte. Den hänger sig i "waiting for upload".
Jag har också problem att läsa kommentarer i listan som komme
Jag kan inte ladda in pass från min Garmin. Första staget att ladda in från klockan går bra men nästa steg när man laddar upp datat till Funbeat går inte. Den hänger sig i "waiting for upload".
Jag har också problem att läsa kommentarer i listan som komme
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:11Och jag får upp "fel"-sidan när jag ska titta på kommentarer och när jag går tillbaka till kommentar-fliken så är den man klickat på försvunnen ur loggen.
Och jag får upp "fel"-sidan när jag ska titta på kommentarer och när jag går tillbaka till kommentar-fliken så är den man klickat på försvunnen ur loggen.