Quote from Guest on 7 February 2014, 22:52Är FB-ansvariga medvetna om att huvudsidan för FB inte går att nå? Sidan har varit nere minst sen efter lunch idag, den 7e februari. Nu är klockan snart 11 och inte ett ljud om att problemet är känt.
Ska väl tillägga att jag hittade hit på ren tur, så d
Är FB-ansvariga medvetna om att huvudsidan för FB inte går att nå? Sidan har varit nere minst sen efter lunch idag, den 7e februari. Nu är klockan snart 11 och inte ett ljud om att problemet är känt.
Ska väl tillägga att jag hittade hit på ren tur, så d
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 23:02Har reggat träning i kväll, sett FBs startsida hela dagen, och har inte haft problem med nått.
Har reggat träning i kväll, sett FBs startsida hela dagen, och har inte haft problem med nått.
Quote from Magnus Gelang on 7 February 2014, 23:23Huvudsidan? Vilken är det menar du? Jag startar alltid på den sidan jag hamnar på om jag trycker på "Hem" och det har inte varit nåt problem idag.
Huvudsidan? Vilken är det menar du? Jag startar alltid på den sidan jag hamnar på om jag trycker på "Hem" och det har inte varit nåt problem idag.
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 23:39Har heller inte kunnat komma in via http://www.funbeat.se/ - huvudsidan, får error:
"Ett fel har uppstått
Något blev tyvärr fel när sidan du försökte nå skulle laddas. Prova att gå tillbaka och försök igen. FunBeat jobbar ständigt på att minska antale
Har heller inte kunnat komma in via http://www.funbeat.se/ - huvudsidan, får error:
"Ett fel har uppstått
Något blev tyvärr fel när sidan du försökte nå skulle laddas. Prova att gå tillbaka och försök igen. FunBeat jobbar ständigt på att minska antale
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 23:46Samma problem här. Kommer inte till startsidan och kan därför inte regga träning.
Samma problem här. Kommer inte till startsidan och kan därför inte regga träning.
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 23:52Samma problem för mig. Men man kan regga genom att klicka på sitt namn högst upp och sen gå in i sin kalender
Samma problem för mig. Men man kan regga genom att klicka på sitt namn högst upp och sen gå in i sin kalender
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 00:09bra tips där, kalendern och klickar på dagens datum 🙂
bra tips där, kalendern och klickar på dagens datum 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 07:19Nu har vi fixat problemet.
Det var inte alla som drabbades eftersom felet berodde på vilka boxar man hade aktiva på sin startsida. Vårt felsystem missade tyvärr att snappa upp felet.
Nu har vi fixat problemet.
Det var inte alla som drabbades eftersom felet berodde på vilka boxar man hade aktiva på sin startsida. Vårt felsystem missade tyvärr att snappa upp felet.
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 08:33Tack Olle!
Tack Olle!
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 08:37Tyvärr funkar det fortfarande inte för mig när jag använder min iPad och alltså Safari.
Tyvärr funkar det fortfarande inte för mig när jag använder min iPad och alltså Safari.