Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:15Jag får också "waiting for upload" när jag ska redigera mina importerade pass från Garmin.
Jag får också "waiting for upload" när jag ska redigera mina importerade pass från Garmin.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:28Kraschar även för mig när jag försöker titta på träningspass.
Inte för att jag tror att det är något lokalt på min dator, men i alla fall:
Mac OS X 10.9.1, Firefox Aurora 28.0a2 (2014-02-01)
Kraschar även för mig när jag försöker titta på träningspass.
Inte för att jag tror att det är något lokalt på min dator, men i alla fall:
Mac OS X 10.9.1, Firefox Aurora 28.0a2 (2014-02-01)
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:34Kan inte heller importera från Garmin. Som så många andra väntar jag på "waiting for upload"
Kan inte heller importera från Garmin. Som så många andra väntar jag på "waiting for upload"
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:37Hej, Jag kan ladda upp pass från FIT-filer men dom blir till tomma pass som "inväntar behandling" men som sedan inte går att radera.
Hej, Jag kan ladda upp pass från FIT-filer men dom blir till tomma pass som "inväntar behandling" men som sedan inte går att radera.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:38tillägg: provade att logga manuellt, vilket inte heller fungerar. Precis som någon redan nämnt går det inte heller att titta på egna eller andras pass.
tillägg: provade att logga manuellt, vilket inte heller fungerar. Precis som någon redan nämnt går det inte heller att titta på egna eller andras pass.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:39Jag får också nu på kvällen "Ett fel har uppstått"-sidan när jag försöker spara pass. Fungerade mitt på dagen. Har försökt chrome och safari.
Jag får också nu på kvällen "Ett fel har uppstått"-sidan när jag försöker spara pass. Fungerade mitt på dagen. Har försökt chrome och safari.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:50Registrerade mitt pass manuellt från appen och det gick alldeles utmärkt. Tur i slumpen antar jag.
Registrerade mitt pass manuellt från appen och det gick alldeles utmärkt. Tur i slumpen antar jag.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:56Funkar inte att regga Gym från appen. Den träningsformen har utgått. Har varit så ett par dagar. Sämst!
Funkar inte att regga något från sajten. Sämst!
Funkar inte att regga Gym från appen. Den träningsformen har utgått. Har varit så ett par dagar. Sämst!
Funkar inte att regga något från sajten. Sämst!
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 22:34Hej! Har ett liknande bekymmer. Jag kan göra själva importen av ett pass som jag exporterat från garminconnect. Men när jag ska redigera passet så finns ingen information från passet och jag kan inte spara.
Hej! Har ett liknande bekymmer. Jag kan göra själva importen av ett pass som jag exporterat från garminconnect. Men när jag ska redigera passet så finns ingen information från passet och jag kan inte spara.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 22:38Har exakt samma problem som Johan
Har exakt samma problem som Johan