Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 23:00Fick oxå problem med att importera ett pass ikväll. Kunde inte ens regga manuellt som en nödlösning tills det är fixat.
Funkade att importera pass i fredags.
Fick oxå problem med att importera ett pass ikväll. Kunde inte ens regga manuellt som en nödlösning tills det är fixat.
Funkade att importera pass i fredags.
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 23:05Samma problem som Johan Ö
Samma problem som Johan Ö
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 00:47Jag har samma problem idag och kan inte regga min träning...
Jag har samma problem idag och kan inte regga min träning...
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2014, 06:51Varför mailar ni inte Olle istf att skriva här?
Varför mailar ni inte Olle istf att skriva här?
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 08:44Detta problem ska ha lösts strax efter kl 06 i morse. Om någon fortfarande inte kan registrera, importera eller titta på pass, så hojta till.
Jag är hemskt ledsen för strulet.
Detta problem ska ha lösts strax efter kl 06 i morse. Om någon fortfarande inte kan registrera, importera eller titta på pass, så hojta till.
Jag är hemskt ledsen för strulet.
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 08:45Allt som inte fungerade för mig igår, fungerade nu. 🙂
Allt som inte fungerade för mig igår, fungerade nu. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 09:23Christer, därför att vi inte vill mailbomba Olle och eftersom han läser vad som skrivs här.
Christer, därför att vi inte vill mailbomba Olle och eftersom han läser vad som skrivs här.
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 12:14Det löste sig mycket riktigt strax efter 06 i morse. Hade dessförinnan tillbringat några timmar med att försöka registrera mitt nattliga pass med resultaten "Ett fel har uppstått" respektive evighets-"Connecting..." Nåja - det är så pass sällan, så det få
Det löste sig mycket riktigt strax efter 06 i morse. Hade dessförinnan tillbringat några timmar med att försöka registrera mitt nattliga pass med resultaten "Ett fel har uppstått" respektive evighets-"Connecting..." Nåja - det är så pass sällan, så det få
Quote from Camilla Maunu on 10 February 2014, 12:41Jag tycker det är helt suveränt att sådan info skrivs i forumet. När jag försökte lägga in pass igår kväll så såg jag efter en stund att jag inte var ensam med att få fel. Och då vet jag att problemet inte beror på min internetanslutning eller webläsare e
Jag tycker det är helt suveränt att sådan info skrivs i forumet. När jag försökte lägga in pass igår kväll så såg jag efter en stund att jag inte var ensam med att få fel. Och då vet jag att problemet inte beror på min internetanslutning eller webläsare e
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2014, 15:55Förslag till inlägg:
"Hej nu fungerar det inte att lägga in pass för mig. Det blir bara........ Jag har mailat Olle om det!"
Förslag till inlägg:
"Hej nu fungerar det inte att lägga in pass för mig. Det blir bara........ Jag har mailat Olle om det!"