Quote from Guest on 26 August 2012, 18:20Fick med mig fel våtdräkt med mig hem idag på Stockholm triathlon.
Väldigt klantigt men dom ser ju likadana ut när om är vända ut och in och spöregnet gjorde att jag var lite forcerad. 😉Fick med mig en Orca s3 storlek 9 och saknar en Orca S2 storlek 7
Fick med mig fel våtdräkt med mig hem idag på Stockholm triathlon.
Väldigt klantigt men dom ser ju likadana ut när om är vända ut och in och spöregnet gjorde att jag var lite forcerad. 😉
Fick med mig en Orca s3 storlek 9 och saknar en Orca S2 storlek 7
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 18:30Tyvärr är inte någon av de här dräkterna inblandade, men eftersom du rubriksatt så föredömligt korspostar jag här för säkerhets skull ett liknande problem:
Någon som känner med sig att de råkade byta en Orca S2 mot en Orca Equip, storlek 8, Grupp A nära
Tyvärr är inte någon av de här dräkterna inblandade, men eftersom du rubriksatt så föredömligt korspostar jag här för säkerhets skull ett liknande problem:
Någon som känner med sig att de råkade byta en Orca S2 mot en Orca Equip, storlek 8, Grupp A nära
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 10:56Man måste ju skriva namn och telefonnummer i sin dräkt.
Triathlet == Dagisbarn
Man måste ju skriva namn och telefonnummer i sin dräkt.
Triathlet == Dagisbarn
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 11:20tack, tänkte på det i sala faktiskt, jag har inte heller namn/telnr i min dräkt, ska ordna det omgående!
tur att det var inte lika många i Sala.
tack, tänkte på det i sala faktiskt, jag har inte heller namn/telnr i min dräkt, ska ordna det omgående!
tur att det var inte lika många i Sala.
Quote from ellen olsson on 27 August 2012, 11:57Det var bland det första jag gjorde. Jag har fortfarande kvar min, trots 10+ tävlingar i våtdräkt, så det verkar hjälpa. 🙂
Det var bland det första jag gjorde. Jag har fortfarande kvar min, trots 10+ tävlingar i våtdräkt, så det verkar hjälpa. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 12:02Jag har tänkt tanken många gånger men inte kommit till skott.
/dagisbarn
Jag har tänkt tanken många gånger men inte kommit till skott.
/dagisbarn
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 12:21Ska man liknas vid dagisbarn så är det ju någon annan som ska märka dräkten åt en.
//Hon som tänkt tanken gällande både sin egen och Fredriks dräkt flera gånger den senaste veckan
Ska man liknas vid dagisbarn så är det ju någon annan som ska märka dräkten åt en.
//Hon som tänkt tanken gällande både sin egen och Fredriks dräkt flera gånger den senaste veckan
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 12:23Så om du märker Fredriks så märker han din?
Så om du märker Fredriks så märker han din?
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 12:25Precis! Fast nu har han ju inte sin kvar längre och det kanske är dumt att skriva hans namn i den andra ifall någon annan nu skulle vilja ha tillbaka den. 😀
Precis! Fast nu har han ju inte sin kvar längre och det kanske är dumt att skriva hans namn i den andra ifall någon annan nu skulle vilja ha tillbaka den. 😀
Quote from ellen olsson on 27 August 2012, 12:45Vem har bytt upp sig? Fredrik eller Mr X?
Vem har bytt upp sig? Fredrik eller Mr X?