Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 12:51Jag tror att Mr X var den som gick vinnande ur det hela. Inte minst för att Fredriks våtdräkt är väldigt sparsamt använd. Plus att min gissning är att Fredriks modell är den hippare av dem, lite svårt att veta när det är några år gamla modeller som jag in
Jag tror att Mr X var den som gick vinnande ur det hela. Inte minst för att Fredriks våtdräkt är väldigt sparsamt använd. Plus att min gissning är att Fredriks modell är den hippare av dem, lite svårt att veta när det är några år gamla modeller som jag in
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 14:43Har ni några bra tips på vilken sorts penna, eller färg, man ska märka neoprenet med?
Vissa dräkter har ju en liten vit yta gjord för namn, men om man inte har det, utan ska skriva på den svarta insidan. Den som är mer textil än gummi. Ja, ni hajar!
Fun
Har ni några bra tips på vilken sorts penna, eller färg, man ska märka neoprenet med?
Vissa dräkter har ju en liten vit yta gjord för namn, men om man inte har det, utan ska skriva på den svarta insidan. Den som är mer textil än gummi. Ja, ni hajar!
Fun
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 14:47Jag skrev med vanlig kulspets och det sitter kvar nu några år senare.
Jag skrev med vanlig kulspets och det sitter kvar nu några år senare.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 14:50http://vavnamn.se/ 😉
Jag har en vit ruta, tänkte spontant spritpenna eller OH-penna men det kanske går lika bra med kulspets då.
Jag har en vit ruta, tänkte spontant spritpenna eller OH-penna men det kanske går lika bra med kulspets då.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 18:34Jag använde en märkpenna som funkar till barnens kläder också. Typ sån som finns på Polarn o. Pyret, eller vilken stormarknad som helst.
Jag använde en märkpenna som funkar till barnens kläder också. Typ sån som finns på Polarn o. Pyret, eller vilken stormarknad som helst.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 10:58Jag körde OH-penna på min vita yta. Vad man skulle använda på tygklädda sidan av neoprenet kan jag däremot inte riktigt svara på... Man vill ju gärna att det ska synas liksom.
Jag körde OH-penna på min vita yta. Vad man skulle använda på tygklädda sidan av neoprenet kan jag däremot inte riktigt svara på... Man vill ju gärna att det ska synas liksom.
Quote from Elias Engqvist on 28 August 2012, 13:08flindra har ju svaret - dom pennorna är gjorda för att skriva på tyg och tåla allt!
flindra har ju svaret - dom pennorna är gjorda för att skriva på tyg och tåla allt!
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 19:13Jag stjäl tråden eftersom även jag fick med mig fel våtdräkt. Eller snarare, jag tog den som var kvar. 🙁
Jag hade en Orca S2 (tror jag) men fick med mig en Head. Jag fanns i startgrupp E, position E4. Någon som känner att de kanske fick med sig fel?
Jag stjäl tråden eftersom även jag fick med mig fel våtdräkt. Eller snarare, jag tog den som var kvar. 🙁
Jag hade en Orca S2 (tror jag) men fick med mig en Head. Jag fanns i startgrupp E, position E4. Någon som känner att de kanske fick med sig fel?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 08:36Det verkar vara fler än jag som fått med sig fel grejor hem.
Har mailat Stockholm triathlon och föreslagit att dom hänvisar borttappade saker till ett forum . T.ex. funbeat.
Då skulle nog dom flesta sakerna hitta rätt ägare.Har inte fått någon respons
Det verkar vara fler än jag som fått med sig fel grejor hem.
Har mailat Stockholm triathlon och föreslagit att dom hänvisar borttappade saker till ett forum . T.ex. funbeat.
Då skulle nog dom flesta sakerna hitta rätt ägare.
Har inte fått någon respons
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 12:30En tygmärkpenna bör funka på neopren också. Vi skriver till och med namn utanpå barnens strumpor och det brukar sitta i ett halvår minst!
En tygmärkpenna bör funka på neopren också. Vi skriver till och med namn utanpå barnens strumpor och det brukar sitta i ett halvår minst!