Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 21:58En förutsättning är att det finns något slags rimlig plats. Redan när jag kom in i T1 låg mina grejer huller om buller efter att grannarna hade rivit omkring med sina cyklar.
En förutsättning är att det finns något slags rimlig plats. Redan när jag kom in i T1 låg mina grejer huller om buller efter att grannarna hade rivit omkring med sina cyklar.
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 23:06Såklart. Uselt.
Såklart. Uselt.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 06:18Regnet öste ner och man var kall efter promenden tillbaka till växlingsområdet utan överdragskläder. (det gick inte att skicka kläder till målområdet trots att det stod så i PM).
Dom flesta ville nog bara snabbt hem och värma sig.Inte ett svar från st
Regnet öste ner och man var kall efter promenden tillbaka till växlingsområdet utan överdragskläder. (det gick inte att skicka kläder till målområdet trots att det stod så i PM).
Dom flesta ville nog bara snabbt hem och värma sig.
Inte ett svar från st
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 20:56Och många fick ingen T-shirt! Jag låg på dem ganska mkt, och fick svar för någon vecka sedan att nya T-shirts är beställda och ska skickas ut... wohhoo 🙂
Och många fick ingen T-shirt! Jag låg på dem ganska mkt, och fick svar för någon vecka sedan att nya T-shirts är beställda och ska skickas ut... wohhoo 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 20:22Själv fick jag ingen väska. Inte för att jag måste ha den, men det var ännu en sak som inte helt fungerade. Hoppas att det blir bättre nästa år. 🙂
Själv fick jag ingen väska. Inte för att jag måste ha den, men det var ännu en sak som inte helt fungerade. Hoppas att det blir bättre nästa år. 🙂