Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Min dräkt är numera märkt i alla fall. På den vita ytan med någon slags märkpenna som låg i skrivbordslådan. Misstänker att den kommer få torka tills nästa sommar så det lär nog hålla. 🙂

Men alla ni som blivit av med era dräkter...

Jag förstår ju att man har bråttom, men dumpade ni dom bara i en hög efter simningen och hoppades på det bästa?

Jag tillhör ju förvisso kategorin lätt paranoid men jag skulle garanterat stoppa ner varenda l

Jag har aldrig prioriterat något annat än tid när jag tagit av mig våtdräkten...

Ja man har ju alltså bråttom. Och det är väldigt ont om plats i växlingsområdet. Jag hivade bort min våtdräkt så långt jag kunde bredvid cykeln och tänkte sedan inte mer på den innan jag skulle därifrån igen. Som tur var hängde alla cyklar runtomkring mig

Om någon nu verkligen ville sno något i växlingsområdet, på vilket sätt skulle stoppa ner det i en väska minska den risken?

Att det minskar risken att man får med den av misstag kan jag köpa, men det räcker nog ganska långt med en märkpenna för det.

Jag menade inte att någon skulle försöka sno den, utan om någon nu av misstag tar fel dräkt.. så kan man ju förhindra det genom att lägga den i en väska eller låda.

Jag förstår ju att tiden är det viktigaste... men 10 sek kontra bli av med en dyr våtdrä

Tja, i mitt fall var det samma storlek, märke och nästan samma modell med samma färger i snarlik dekor på den som låg kvar och min egen, så jag tycker nog inte att det var så märkligt. Jag kollade att det var "min" som var kvar när jag hämtade den och ins

Lånar tråden för en snarlöik fråga om hjälm. Glömde en cykelhjälm från Bianchi med startnr 3086 på i TA (F) på söndagen, ingen som fått med sig den hem?

Intresset från Stockholm triathlon att hjälpa till med dom som har fått fel grejor verkar vara svalt.
Hur svårt ska det vara att hänvisa till ett forum?

Fasiken va surt Robert.

Finns det inte regler som säger att man inte får slänga sina saker hur som helst i växlingsområdet eller är det bara på vissa tävlingar?