Quote from Guest on 4 July 2012, 18:17Nu på fredag skall jag på fest och nästa lördag (alltså inte nu på lördag) så är det ju som bekant jubileumsmaraton. Det vill säga 8 dagars mellanrum. Det finns ju risk för att jag får i mig en och annan öl och ett och annat glas vin.
Hur påverkar en be
Nu på fredag skall jag på fest och nästa lördag (alltså inte nu på lördag) så är det ju som bekant jubileumsmaraton. Det vill säga 8 dagars mellanrum. Det finns ju risk för att jag får i mig en och annan öl och ett och annat glas vin.
Hur påverkar en be
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 18:27Det ska vara ett rejält sjöslag för att vätskebristen och tröttheten ska hänga i så länge som 8 dagar, skulle jag tro. Men vill du vara på den riktigt säkra sidan kör du klassikern varannan alkoholfritt, eller håller dig nykter helt och hållet.
Det ska vara ett rejält sjöslag för att vätskebristen och tröttheten ska hänga i så länge som 8 dagar, skulle jag tro. Men vill du vara på den riktigt säkra sidan kör du klassikern varannan alkoholfritt, eller håller dig nykter helt och hållet.
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 22:15Med tanke på att SM-segraren laddade med "två ale och en påse chips" dagen innan SM borde en back öl en vecka innan knappas vara faktor.
Skämt åsido så tror jag ovanstående: Det ska mycket till för att en fest ska påverka maran en vecka efter. Om det int
Med tanke på att SM-segraren laddade med "två ale och en påse chips" dagen innan SM borde en back öl en vecka innan knappas vara faktor.
Skämt åsido så tror jag ovanstående: Det ska mycket till för att en fest ska påverka maran en vecka efter. Om det int
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 09:52Största risken om du drar i dig rejält tror jag är sänkningen av imunförsvaret och mycket folk på fest! spriten tror jag inte påverkar men en förkylning skulle va mindre bra.....
Största risken om du drar i dig rejält tror jag är sänkningen av imunförsvaret och mycket folk på fest! spriten tror jag inte påverkar men en förkylning skulle va mindre bra.....
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 10:02Det där har jag också funderat på Jens. Mosebacke en fredagkväll är ju inte folktomt direkt...
Det där har jag också funderat på Jens. Mosebacke en fredagkväll är ju inte folktomt direkt...
Quote from Lisa Bringhed on 5 July 2012, 10:51Delikat fråga 🙂
En och annan och ett och annat är ju ganska vagt 😉Har du tänkt slarva med sömnen också?
Om du blir förkyld, blir du då sjuk en två dagar eller tar det vanligtvis en till två veckor?Du får fråga dig hur viktigt maran är och hur vikti
Delikat fråga 🙂
En och annan och ett och annat är ju ganska vagt 😉
Har du tänkt slarva med sömnen också?
Om du blir förkyld, blir du då sjuk en två dagar eller tar det vanligtvis en till två veckor?
Du får fråga dig hur viktigt maran är och hur vikti
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 15:35ta inte risken. 😉
Du kommer behöva allt du laddar inför marathon.
Drick läckra juicer, andra alkoholfria alternativ 😉
ta inte risken. 😉
Du kommer behöva allt du laddar inför marathon.
Drick läckra juicer, andra alkoholfria alternativ 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 15:48Jag skiter i Mosebacke, känner att jag är på väg att bli förkyld...
Mats, jag är sån som är förkyld i 2 veckor så det verkar som att jag missar maran iaf. Hoppas att jag har fel angående förkylningssymptomen.
Jag skiter i Mosebacke, känner att jag är på väg att bli förkyld...
Mats, jag är sån som är förkyld i 2 veckor så det verkar som att jag missar maran iaf. Hoppas att jag har fel angående förkylningssymptomen.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 15:56Om du känner att du "är på väg att bli förkyld" så är det förmodligen en släng av pre-marathon stress syndrome. Ta ett stort glas cognac så bör det gå över.
Om du känner att du "är på väg att bli förkyld" så är det förmodligen en släng av pre-marathon stress syndrome. Ta ett stort glas cognac så bör det gå över.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 16:04Man känner alltid att man är på väg mot en förkylning när loppen närmar sig. Ibland är det verkligen så, men oftast inte.
Av alla botemedel mot hypokondri föredrar jag cognac.
Man känner alltid att man är på väg mot en förkylning när loppen närmar sig. Ibland är det verkligen så, men oftast inte.
Av alla botemedel mot hypokondri föredrar jag cognac.