Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Alltså... om det bara är bacillskräcken som håller en borta från krogen är det ju meninslöst. Folk kommer ju snuviga till jobbet, går i butikerna och nyser och vi ska bara inte tala om hur det är i bussar och på tunnelbana. Så om man inte låser in sig och

Jag har slutat slicka på ledstänger och dörrhandtag överallt och klarar mig rätt bra (H)

Anders, problemet är att mina småknott tar överallt på ledstänger och dörrhandtag, stoppar sen sina smp söta händer i munnen för att sen komma och pussa på pappa... =) Så indirekt så slickar jag på ledstänger, hehe...

Eller så ligger de och hostar på mamma när de och hon sover ...

Tänkte inte på det, men nu har jag samma noja...

Lingling, kanske dags för barnen att få egna sängar? 😉

Smittad kan man nog bli lite varstans, tror jag. Och är man mottaglig just då så är man, och blir sjuk. Jag kan ff inte begripa varifrån jag fick min influensa i månadsskiftet februari/mars (har int

Det har de ...

Sylvia, jag hoppade partajandet 🙂 det kommer fler tillfällen men bara en dån här mara.
Äldsta tjejen har haft feber och kräkts sen i lördags. Jag känner mig fick frisk, tror att helgens cognacskur hjälpt att svänga min förkylning 🙂

Som de inte vill sova i? 🙂

Sina barns basillusker kan man inte skydda sig emot utan det är bara att ta det onda med det goda. Men visst blir även jag lätt nojig, om någon av ungarna är snuvig och ett lopp närmar sig. För att inte tala om förkylda på jo

Varierar med barn och tillfälle 🙂