Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 16:23Netto har haft ovan nämnda Teknikmagsinslampa i några omgångar för nära halva priset.
Netto har haft ovan nämnda Teknikmagsinslampa i några omgångar för nära halva priset.
Quote from ellen olsson on 5 September 2009, 16:28> Netto har haft ovan nämnda Teknikmagsinslampa i några omgångar för nära halva priset.
Jag såg den i hyllan häromdagen.
> Netto har haft ovan nämnda Teknikmagsinslampa i några omgångar för nära halva priset.
Jag såg den i hyllan häromdagen.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 10:35Stjärnskådare.
Stjärnskådare.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 14:37Hur länge lyser den där Teknikmagasinslampan på en uppsättning batterier?
Hur länge lyser den där Teknikmagasinslampan på en uppsättning batterier?
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 15:31Jag har den som rullskid/cykellampa och den räcker säkert 20h på 3st AA-batterier. Tycker den har lite för blåvitt/svagt ljus för att funka bra på skogsstigar men på cykelbanor funkar det fint.
Jag har den som rullskid/cykellampa och den räcker säkert 20h på 3st AA-batterier. Tycker den har lite för blåvitt/svagt ljus för att funka bra på skogsstigar men på cykelbanor funkar det fint.