Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 13:24Robert; t+
Robert; t+
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 13:56Figurerunning var en nyhet för mej!
Att det nämnts tidigare var oxå nytt för mej.
Men att vi diskuterar saker om och om igen - ja det känner jag till sen tidigare.
Så i daq har jag lärt mej två saker, inte så illa...
Figurerunning var en nyhet för mej!
Att det nämnts tidigare var oxå nytt för mej.
Men att vi diskuterar saker om och om igen - ja det känner jag till sen tidigare.
Så i daq har jag lärt mej två saker, inte så illa...
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 13:59Jag hoppas att ni inte dricker alkohol eftersom det förstärker sinnesstämningen.
Jag hoppas att ni inte dricker alkohol eftersom det förstärker sinnesstämningen.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 14:30David; Är du dum på riktigt eller gör du dig till?
David; Är du dum på riktigt eller gör du dig till?
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 14:50Det kan vara något att grubbla på, för dig.
Det kan vara något att grubbla på, för dig.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 15:13David är den där lustiga killen som ska kommentera allting, gärna lite nedsättande och med en viss överlägsen känsla. Ev rolig första gångerna men sen blir man bara så himla trött på den ständiga ström av kommentarer som dessutom ofta inte har ett dyft me
David är den där lustiga killen som ska kommentera allting, gärna lite nedsättande och med en viss överlägsen känsla. Ev rolig första gångerna men sen blir man bara så himla trött på den ständiga ström av kommentarer som dessutom ofta inte har ett dyft me
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 15:14Jag gjorde ett försök en tidig helgmorgon på dagen ett år sedan jag träffade Fredrik första gången men eftersom det ritades ut även de sträckor när jag noga stängt av gps:en så blev det rätt fult. Platsen är Södermalm i Stockholm. Hade jag vetat att det s
Jag gjorde ett försök en tidig helgmorgon på dagen ett år sedan jag träffade Fredrik första gången men eftersom det ritades ut även de sträckor när jag noga stängt av gps:en så blev det rätt fult. Platsen är Södermalm i Stockholm. Hade jag vetat att det s
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 15:58Robert Thor: +1
Robert Thor: +1
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 15:59Ja Robert; Det var väl det som retade upp mig! Vi får väl ha överseende kanske! En del är såna av naturen!
Ja Robert; Det var väl det som retade upp mig! Vi får väl ha överseende kanske! En del är såna av naturen!
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 16:09Jag hävdar fortfarande att en "Dölj ALLA inlägg från denna användare"-knapp skulle vara guld värd på detta forum 🙂
Jag hävdar fortfarande att en "Dölj ALLA inlägg från denna användare"-knapp skulle vara guld värd på detta forum 🙂