Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 16:13Håller med att en "dölj denna person" funktion skulle vara användbar. De flesta news-läsare (NNTP) hade en sån funktion (kill-list). Väldigt praktisk för de man inte går ihop med. Väntar också på en implementation IRL.
Håller med att en "dölj denna person" funktion skulle vara användbar. De flesta news-läsare (NNTP) hade en sån funktion (kill-list). Väldigt praktisk för de man inte går ihop med. Väntar också på en implementation IRL.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 16:16Jag tycker den var tjusig, Elin. Kanske ska försöka själv.
Jag tycker den var tjusig, Elin. Kanske ska försöka själv.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 16:45Intressant analys och slutsatser av någon som inte läser mina inlägg och än mindre förstår dom.
Intressant analys och slutsatser av någon som inte läser mina inlägg och än mindre förstår dom.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 18:13Jag förväntar mig inte att du ska förstå min kritik.
Min mening är att försöka förklara dina påhopp så att folk inte lämnar detta eminenta forum pga dig.
Går det riktigt illa så blir det bara en liten klubb för inbördes beundran kvar.
Jag förväntar mig inte att du ska förstå min kritik.
Min mening är att försöka förklara dina påhopp så att folk inte lämnar detta eminenta forum pga dig.
Går det riktigt illa så blir det bara en liten klubb för inbördes beundran kvar.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 18:15David. Man behöver inte läsa dina inlägg för att förstå att du har varit i farten då alla andra komentera dig, å deras texter läser man ju.
David. Man behöver inte läsa dina inlägg för att förstå att du har varit i farten då alla andra komentera dig, å deras texter läser man ju.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:10Elin! Underbar ju!
Elin! Underbar ju!
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:21Elin (t+) 😀
Elin (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:48Min artistiska ådra är inte så stark som hos vissa andra men det är väl tanken som räknas ändå? 🙂
Min artistiska ådra är inte så stark som hos vissa andra men det är väl tanken som räknas ändå? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:53Tanken på (L) !
Tanken på (L) !
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:54Jag tycker inte man ska "censurera" nån här! däremot kan man själv välja vad man vill läsa, och vad vill jag blunda för, och framförallt vad vill jag påverkas av!?
Att sen tråden/ämnet inte håller i diskussioner, där är vi dom flesta skyldiga, på ett ell
Jag tycker inte man ska "censurera" nån här! däremot kan man själv välja vad man vill läsa, och vad vill jag blunda för, och framförallt vad vill jag påverkas av!?
Att sen tråden/ämnet inte håller i diskussioner, där är vi dom flesta skyldiga, på ett ell