Quote from Guest on 3 December 2010, 20:34Hepp,
Jag har under aftonen pillat ihop ett Greasemonkey-script för att ignorera inlägg från skribenter, en funktion som har diskuterats ett antal gånger. Scriptet är rykande färskt och har sannolikt ett par barnsjukdomar, inte minst eftersom varken Java
Hepp,
Jag har under aftonen pillat ihop ett Greasemonkey-script för att ignorera inlägg från skribenter, en funktion som har diskuterats ett antal gånger. Scriptet är rykande färskt och har sannolikt ett par barnsjukdomar, inte minst eftersom varken Java
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 20:44Så filtrera bort mig då! Det var tamejfan det dummaste jag har sett på hela dan.
Så filtrera bort mig då! Det var tamejfan det dummaste jag har sett på hela dan.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 20:57Så praktiskt, frågor som tidigare har besvarats ska med andra ord ignoreras
Så praktiskt, frågor som tidigare har besvarats ska med andra ord ignoreras
Quote from Pernilla Liljegren on 3 December 2010, 21:00Hm...kommentar från Olle på detta?
Hm...kommentar från Olle på detta?
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2010, 21:03Man skulle kanske filtrera bort alla och bara titta på reklamen!
Man skulle kanske filtrera bort alla och bara titta på reklamen!
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 21:46Ja men Christer....jag har ju ingen reklam....vad blir det kvar då..?????
Bara den där stora tomheten som ju attackerar oss alla titt som tätt...usch vad läskigt å mörkt..!
Ja men Christer....jag har ju ingen reklam....vad blir det kvar då..?????
Bara den där stora tomheten som ju attackerar oss alla titt som tätt...usch vad läskigt å mörkt..!
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 21:49Kan man filtrera bort dumheter istället för användare?
Kan man filtrera bort dumheter istället för användare?
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2010, 22:42Nä, jag skojade bara jag vill inte filtrera bort nåt - varken dumheter, dumskallar eller reklam. Ge mig allt. Nu! Det blir bra. Nu ska jag sova o i morgon bitti blir det ofiltrerad träning. Godnatt.
Nä, jag skojade bara jag vill inte filtrera bort nåt - varken dumheter, dumskallar eller reklam. Ge mig allt. Nu! Det blir bra. Nu ska jag sova o i morgon bitti blir det ofiltrerad träning. Godnatt.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 23:05Jag väljer att inte installera detta filter för jag gillar att bli arg, irriterad och upprörd. Det får mig att tänka till om saker och ting och ibland ändra åsikt.
Jag väljer att inte installera detta filter för jag gillar att bli arg, irriterad och upprörd. Det får mig att tänka till om saker och ting och ibland ändra åsikt.
Quote from Catharina Brattlin on 3 December 2010, 23:08Jag filtrerar bara kaffe och sprit. Nån annan filtrering känns onödig, tycker jag.
Allt annat är krydda i tillvaron. FunBeat-tillvaron.
Jag filtrerar bara kaffe och sprit. Nån annan filtrering känns onödig, tycker jag.
Allt annat är krydda i tillvaron. FunBeat-tillvaron.