Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 23:44Henrik. Bra lösning på problemet som jag skälv ibland upplever!
(t+) (t+)
Henrik. Bra lösning på problemet som jag skälv ibland upplever!
(t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 23:47Sängkammarvänner.....?
Sängkammarvänner.....?
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 23:49Jag fick precis en till att blockera 🙂 underbart! nu blir det mindre svammel att läsa!!!!
Jag fick precis en till att blockera 🙂 underbart! nu blir det mindre svammel att läsa!!!!
Quote from Magnus Gelang on 3 December 2010, 23:50Lars: Risken är väl tyvär att det bara blir mer svammel eftersom du kanske inte kommer att fatta vad det är folk svarar på i trådarna. Andra ser ju de personer du har filtrerat bort och så svarar de på dennes inlägg och så fattar du ingenting sen.
Lars: Risken är väl tyvär att det bara blir mer svammel eftersom du kanske inte kommer att fatta vad det är folk svarar på i trådarna. Andra ser ju de personer du har filtrerat bort och så svarar de på dennes inlägg och så fattar du ingenting sen.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 23:55Eller så får jag läsa dom svaren som är relevanta!! och slipper vissas ordbajseri!
edit: det är inte så ofta som jag skriver i diskussionstrådarna, så det är inget stort problem 😀
Eller så får jag läsa dom svaren som är relevanta!! och slipper vissas ordbajseri!
edit: det är inte så ofta som jag skriver i diskussionstrådarna, så det är inget stort problem 😀
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 02:42Det tror jag är vad som anti-behövs: Stor påverkan av folk som inte är här.
Har kanske näsan för nära röven nu när jag sniffar. Men om läkaren säger annat så får jag tänka om.
Kommer inte de som filtrerar känna sig väldigt ensamma? Som att de lever i en
Det tror jag är vad som anti-behövs: Stor påverkan av folk som inte är här.
Har kanske näsan för nära röven nu när jag sniffar. Men om läkaren säger annat så får jag tänka om.
Kommer inte de som filtrerar känna sig väldigt ensamma? Som att de lever i en
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 07:17Det fiffiga är - för jag har prövat, i en annan tråd - att man ser att något är borttaget, och om känner sig ensam eller att man missat något så kan klicka fram det.
Det fiffiga är - för jag har prövat, i en annan tråd - att man ser att något är borttaget, och om känner sig ensam eller att man missat något så kan klicka fram det.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:07Har någon redan svårigheter med läsförståelsen så lär det inte bli lättare med ett intelligensfilter.
Har någon redan svårigheter med läsförståelsen så lär det inte bli lättare med ett intelligensfilter.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 10:03Om man nu lyckas bli så upprörd så att man tycker att det är värt att lägga ner all denna energi på att filtrera inlägg, så gör det för all del. Det kommer att kännas skönt och tillfredsställande. Ett tag.
Om man nu lyckas bli så upprörd så att man tycker att det är värt att lägga ner all denna energi på att filtrera inlägg, så gör det för all del. Det kommer att kännas skönt och tillfredsställande. Ett tag.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 10:20Bra initiativ! Traditioner skall bevaras och åsiktscensur är en stark kandidat. Den som vurmar för att avskaffa allas rätt att uttrycka sig har en lång rad historiska förebilder att se upp till såsom Adolf H, Benito M, Josef S, Mao, McCarthy, Idi A, Augus
Bra initiativ! Traditioner skall bevaras och åsiktscensur är en stark kandidat. Den som vurmar för att avskaffa allas rätt att uttrycka sig har en lång rad historiska förebilder att se upp till såsom Adolf H, Benito M, Josef S, Mao, McCarthy, Idi A, Augus