Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 10:28Ett fint sällskap med klart lysande begåvningar.
Ett fint sällskap med klart lysande begåvningar.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 10:52Skillnad mellan att stoppa åsikter och välja bort att lyssna på dem!
Skillnad mellan att stoppa åsikter och välja bort att lyssna på dem!
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 10:56Absolut! Alla de personer jag listade upp uttryckte helt klart att de inte stoppade åsikter, bara valde bort dem.
Absolut! Alla de personer jag listade upp uttryckte helt klart att de inte stoppade åsikter, bara valde bort dem.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 11:20Underbart! Då skulle jag bara behöva läsa åsikter från personer som tycker precis som jag gör. 😉
Hmmm? Om jag bara ska läsa åsikter som jag redan har så behöver jag inte läsa alls? Underbart! Då kan jag träna i stället för att irritera mig på att resten
Underbart! Då skulle jag bara behöva läsa åsikter från personer som tycker precis som jag gör. 😉
Hmmm? Om jag bara ska läsa åsikter som jag redan har så behöver jag inte läsa alls? Underbart! Då kan jag träna i stället för att irritera mig på att resten
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 11:23Jag verkar vara i minoritet, men jag tycker att det här är helt briljant! Inte för att jag direkt har någon att filtrera just nu, utan för att alternativet ändå ska finnas för dem som vill göra det. Jag tycker att det är otroligt nedtryckande och ganska m
Jag verkar vara i minoritet, men jag tycker att det här är helt briljant! Inte för att jag direkt har någon att filtrera just nu, utan för att alternativet ändå ska finnas för dem som vill göra det. Jag tycker att det är otroligt nedtryckande och ganska m
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 11:24Att filtrera användare är lite som att gå på ett personalmöte och bara låta halva styrkan säga sitt för att man inte orkar lyssna på resten samtidigt som man själv vill göra sin röst hörd. Det känns en aning respektlöst.
Mina kollegor har ibland andra ås
Att filtrera användare är lite som att gå på ett personalmöte och bara låta halva styrkan säga sitt för att man inte orkar lyssna på resten samtidigt som man själv vill göra sin röst hörd. Det känns en aning respektlöst.
Mina kollegor har ibland andra ås
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 11:27En del av oss får otrevliga PM eftersom stollarna tycker att de inte klarar offentliga ståndsrättegångar.
En del av oss får otrevliga PM eftersom stollarna tycker att de inte klarar offentliga ståndsrättegångar.
Quote from Jan Lundquist on 4 December 2010, 12:14Lysande Henrik (L)
Nu har jag nästan helt avvecklat den här sajten redan och dessutom avinstallerade jag Firefox igår men jag kanske ska omvärdera.
Det finns användare här som jag absolut inte förstår vad de skriver, dessa tänker jag i så fall sätta på
Lysande Henrik (L)
Nu har jag nästan helt avvecklat den här sajten redan och dessutom avinstallerade jag Firefox igår men jag kanske ska omvärdera.
Det finns användare här som jag absolut inte förstår vad de skriver, dessa tänker jag i så fall sätta på
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 12:22Vad har ni som lämnat/avvecklat Funbeat för multifilter som gör att ni kan läsa allt som skrivs ändå? Jag har noll koll på de forum jag lämnat.
Vad har ni som lämnat/avvecklat Funbeat för multifilter som gör att ni kan läsa allt som skrivs ändå? Jag har noll koll på de forum jag lämnat.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 13:47Man kan inte jämföra detta med att inte lyssna på alla vid ett möte på jobbet. Vi har ingen gemensam anstälning, ingen uppgift att utföra eller problem att lösa. Vi diskuterar för att vi vill det och för att det tillför oss något. Ska jag göra ett gruppar
Man kan inte jämföra detta med att inte lyssna på alla vid ett möte på jobbet. Vi har ingen gemensam anstälning, ingen uppgift att utföra eller problem att lösa. Vi diskuterar för att vi vill det och för att det tillför oss något. Ska jag göra ett gruppar