Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 22:45Oj så känsligt det verkar vara för vissa här att alla faktiskt inte bryr sig om vad de skriver.
Jag förstår fördelen med scriptet men tänker inte använda det ändå. Ibland är del kul att läsa även knäppskallars inlägg. Jag har lärt mig att int uppröras al
Oj så känsligt det verkar vara för vissa här att alla faktiskt inte bryr sig om vad de skriver.
Jag förstår fördelen med scriptet men tänker inte använda det ändå. Ibland är del kul att läsa även knäppskallars inlägg. Jag har lärt mig att int uppröras al
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 23:54J-ättebra-A
J-ättebra-A
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 09:51Matar trollen lite 😉
Jag hade tänkt strunta helt i forums/diskussionsdelen av funbeat, men det här var ju underhållande 🙂
När jag hade läst beskrivningen tyckte jag det lät som ett onödigt filter och trodde det skulle vara ett par kommentarer från fo
Matar trollen lite 😉
Jag hade tänkt strunta helt i forums/diskussionsdelen av funbeat, men det här var ju underhållande 🙂
När jag hade läst beskrivningen tyckte jag det lät som ett onödigt filter och trodde det skulle vara ett par kommentarer från fo
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 10:02Mårten H,
Du verkar ju göra precis det du säger dig vända dig emot. Engagera dig i det som inte är av relevans för dig. Som filter och randig kaviar.
Vilket inte är något att hålla emot dig, det visar ju bara att du är som folk och har förstått vad ett fo
Mårten H,
Du verkar ju göra precis det du säger dig vända dig emot. Engagera dig i det som inte är av relevans för dig. Som filter och randig kaviar.
Vilket inte är något att hålla emot dig, det visar ju bara att du är som folk och har förstått vad ett fo
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 10:10Ovanligt långt inlägg av Mårten för att skriva att man inte behöver skriva inlägg. 😀
Ovanligt långt inlägg av Mårten för att skriva att man inte behöver skriva inlägg. 😀
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 10:51Nu har jag inte läst alla 4 sidor men ni menar alltså på fullaste allvar att det finns en chans att någonstans i Sverige sitter en person som inte är intresserad av att lyssna på vad jag har att säga? På ett forum? På internet? Jag tror jag går under...
Nu har jag inte läst alla 4 sidor men ni menar alltså på fullaste allvar att det finns en chans att någonstans i Sverige sitter en person som inte är intresserad av att lyssna på vad jag har att säga? På ett forum? På internet? Jag tror jag går under...
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 11:25Fredrik,
Inser när du poängterar det att jag inte har något svar på min egen fråga... Jag borde naturligtvis formulerat mig så att det framgick att det jag vände mig mot var de spydigare, påhoppsliknande kommentarer som drog igång diskussionen. Sen blev
Fredrik,
Inser när du poängterar det att jag inte har något svar på min egen fråga... Jag borde naturligtvis formulerat mig så att det framgick att det jag vände mig mot var de spydigare, påhoppsliknande kommentarer som drog igång diskussionen. Sen blev
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 11:28And here we go again Miss Sophie ...
And here we go again Miss Sophie ...
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 12:37Nu är tråden flaggad inför någon långtråkig kväll då det behövs något roligt att läsa.
Nu är tråden flaggad inför någon långtråkig kväll då det behövs något roligt att läsa.