Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sylvia, jag önskar att fler hörsammade din uppmaning att rannsaka sitt beteende, kanske kunde man ta till sig den netikett som trots allt finns till och med?

Edit: Som Sylvia sa, PM, kommentarer till träning eller blogg är alldeles utmärtka ställen att f

Och jag har nu rannsakat mitt deltagande i den här diskussionen, och väljer att sammanfatta den med: De som vill filtrera innehållet i sina mail, PM, dagstidningar, TV-progrma eller de forum som de läser, får göra de på vilket sätt de än vara månde. Nu få

NEEEJ Homann! Sluta inte! BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
Det här var nog det mest underhållande jag läst här på FB på länge. 😀

Kan man kanske googla dig och hitta mer i skoj några andra forum?

Förutom själva diskussionen i sig så tycker jag att det är fascinerande (och aningen oroväckande) att se så många personliga påhopp. De som av en eller annan anledning inte är emot filtret har fått sin personlighet, sin sociala kompetens och (mer eller mi

Tänk om man kunde få bort alla citaten från FunBeat...dvs " Han sa å så sa hon å så en lång djävla repetition av vad man redan har läst....å kanske det fem gånger". Citera ska man väl göra vad gäller forskning eller upplevelser å hitan å ditan....men ABSO

Jag håller med dig Kjelle. Det är överskattat att låta folk veta vad man replikerar på.

Ser inte riktigt problemet om någon vill filtrera det jag skriver eller inte lyssna på det säger. Men vederbörande bör naturligtvis inte heller delta i den diskussio

Bra Jackie! 🙂

bästa tråden på länge! detta måste installeras och testas!

K(alles)B(ästa)T(anke)

nu har jag ignorerat dig! ska bli spännande att se hur det funkar.