Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du träffar inte många rätt idag, Homann. Efersom jag inte är emot, utan tvärtom gillar diskussioner av olika slag i olika form, så hänger jag på ett diskussionsforum och diskuterar saker. Jag hänger således här för att jag gillar det. Du verkar däremot bl

Annica, om en personer har blivit bortfiltrerad av så många att ingen vill/kan svara på de seriösa frågorna, då är det VERKLIGEN dags att rannsaka sitt eget skrivande.

Det är förresten en risk man tar, filter eller ej.

Magnus ang beteenden: ingen kommentar på mitt svar till Dig?

Mikael, varför inte? Jag gillar den här diskussionen.

Sylvia

Jag är inte säker på att det handlar om social kompetens. Möjligen professionalism, iaf i mitt eget fall. Jag jobbar ju med ett gäng människor och de får jag ju anpassa mig till men om det är en jobbig typ så kanske jag inte direkt går ut och lunc

Sylvia, jag tycker också att man skall rannsaka sitt beteende på Funbeat!

Magnus, det var ingen kritik utan jag tyckte det var lite underhållande att du som sätter så stort värde vid den här diskussionen rekommenderar de som har en avvikande åsikt att markera den som ointressant. Då skulle du ju inte ha någon kvar att debattera

Den här tråden är garanterat ointressant för flertalet med 149 tjatiga inlägg om och om igen och ändå är du med här Stina och orsakar besvikelse hos andra som väntar på sega servrar att ladda sidor. Hur tänkte du nu?

Jag föredrar nog allt att läsa Funbeats nakna sanning, ofilterad i all sin glans faktiskt. Det finns få saker som sägs eller görs här som stör mig. Sen jag lärde mig tolka en del mer eller mindre kryptiska individer och lärde mig se en ny dimension av hum

Charlotta, det är faktiskt inte jag som hittat på att det är lämpligt att hålla sig till ämnet i ett diskussionsforum (eller någon annan diskussion).

Här är två relevanta urklipp från http://www.netikett.se/faq/

"Måste man alltid hålla sig till ämnet i