Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2010, 14:18+1 på Fredriks inlägg.
Vilket jag hela tiden också har hävdat. Filtret syftar INTE till att filtrera bort tramsiga och oseriösa inlägg, utan PERSONER. Vilket är så tragiskt det bara kan vara.
Magnus:
"En del har dock stora svårigheter med det. Kanske
+1 på Fredriks inlägg.
Vilket jag hela tiden också har hävdat. Filtret syftar INTE till att filtrera bort tramsiga och oseriösa inlägg, utan PERSONER. Vilket är så tragiskt det bara kan vara.
Magnus:
"En del har dock stora svårigheter med det. Kanske
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 14:24Nu vet jag inte hur det diskuterade filtret är utformat (och är egentligen inte så intresserad, har ingen tanke på att använda det), men ett sätt vore ju att man under en persons avatar och namn fick en liten knapp som löd: "Markera personen som ointressa
Nu vet jag inte hur det diskuterade filtret är utformat (och är egentligen inte så intresserad, har ingen tanke på att använda det), men ett sätt vore ju att man under en persons avatar och namn fick en liten knapp som löd: "Markera personen som ointressa
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 14:29Sylvia, där tror jag du har fel. Syftet är nog trots allt att slippa tramsiga inlägg. Om något är tragiskt, så är det snarare att det faktiskt i vissa fall skulle funka utmärkt att filtrera på person.
Jag lovar jag skall försöka bättra mig och hålla mig
Sylvia, där tror jag du har fel. Syftet är nog trots allt att slippa tramsiga inlägg. Om något är tragiskt, så är det snarare att det faktiskt i vissa fall skulle funka utmärkt att filtrera på person.
Jag lovar jag skall försöka bättra mig och hålla mig
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 14:31Erik, eller ännu värre: svaret har redan postats i en tråd som man markerat som ointressant! 🙂
Erik, eller ännu värre: svaret har redan postats i en tråd som man markerat som ointressant! 🙂
Quote from Jan Lundquist on 7 December 2010, 14:33Hej Fredrik
Jag är så artig och möjligen blåögd att jag svarar på en fråga jag tror är riktad till mig.
Och som svar på dina senare påståenden/frågor så svarar jag igen, möjligen naivt, att:
Ja, jag gillar nästan allt som står i DN. Jag gillar nästan
Hej Fredrik
Jag är så artig och möjligen blåögd att jag svarar på en fråga jag tror är riktad till mig.
Och som svar på dina senare påståenden/frågor så svarar jag igen, möjligen naivt, att:
Ja, jag gillar nästan allt som står i DN. Jag gillar nästan
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 14:35Jag kan för mitt liv inte begripa varför man engagerar sig så fullkomligt i att styra och ställa på ett diskussionsforum om man inte gillar diskussioner. Det här är jättespännande och smått underhållande, men hur kan man tillbringa så mycket tid med att b
Jag kan för mitt liv inte begripa varför man engagerar sig så fullkomligt i att styra och ställa på ett diskussionsforum om man inte gillar diskussioner. Det här är jättespännande och smått underhållande, men hur kan man tillbringa så mycket tid med att b
Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2010, 14:43Magnus, syftet är kanske sånt, men filtret är inte utformat så. Henrik har ju själv gett mig rätt för hur jag tolkar hans filter. Det ska filtrera bort en människa. Inte enstaka inlägg. Filtret kan inte utröna huruvida ett inlägg är tramsigt/påhoppigt o d
Magnus, syftet är kanske sånt, men filtret är inte utformat så. Henrik har ju själv gett mig rätt för hur jag tolkar hans filter. Det ska filtrera bort en människa. Inte enstaka inlägg. Filtret kan inte utröna huruvida ett inlägg är tramsigt/påhoppigt o d
Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2010, 14:49Stina:
"Har ni aldrig filtrerat bort någon någon annanstans? Köper ni precis alla människor ni möter i alla situationer helhjärtat?"
Jag kan svara!
Jag lever i en verklig värld också. Utanför FB och Internet. Där jag träffar och pratar med kanske 50-10
Stina:
"Har ni aldrig filtrerat bort någon någon annanstans? Köper ni precis alla människor ni möter i alla situationer helhjärtat?"
Jag kan svara!
Jag lever i en verklig värld också. Utanför FB och Internet. Där jag träffar och pratar med kanske 50-10
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 14:56Stina,
Helt rimligt antagande att frågorna i inlägget som inleddes med "Stina," och innehöll citat från ditt tidigare inlägg var ställda till dig."Ja, jag gillar nästan allt som står i DN. Jag gillar nästan allt som står i lokaltidningen också. Det jag
Stina,
Helt rimligt antagande att frågorna i inlägget som inleddes med "Stina," och innehöll citat från ditt tidigare inlägg var ställda till dig.
"Ja, jag gillar nästan allt som står i DN. Jag gillar nästan allt som står i lokaltidningen också. Det jag
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 15:00Varför inte en funktion där man kunde se vem som filtrerat bort vem? Dels för att tillfredsställa dem som måste kontrollera allt, dels för att andra ska kunna förstå en diskussion där hälften av deltagarna har filtrerat bort den andra halvan. Det här går
Varför inte en funktion där man kunde se vem som filtrerat bort vem? Dels för att tillfredsställa dem som måste kontrollera allt, dels för att andra ska kunna förstå en diskussion där hälften av deltagarna har filtrerat bort den andra halvan. Det här går