Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mikael, du vet inge hur många som ignorerar dig i detta nu, eller hur? Du vet att jag har läst ditt inlägg, men sedan då? Det finns ung. 75000 medlemmar i den här gruppen, har ens en majoritet läst det, eller har alla utom de närmaste sörjande tjoget mso:

Jag vill ha infiltration som meddelar mig när Fredrik N har skrivit nåt för det är troligtvis enda gången jag behöver gå in i en grupp och läsa.

Det är tur att så många bedyrar att de egentligen inte bryr sig. Utan detta tillägg hade man lätt kunnat förledas att tro motsatsen.

Wikipedia skriver: "Censur är att genom förhandsgranskning hindra information från att nå allmänheten." Eftersom varje an

"Att jämföra med mail är dumt, det finns för många aspekter som gör jämförelsen kraftigt haltande för att den ska vara relevant. Det enda man kan konstatera är att såväl mail som FB har någon form av medföljande hantering av spam."

Jag är nyfiken på vilk

Charlotta,
Jag skulle vilja ha ett filter som bara visar de inlägg där jag smickras. Just nu skulle ett inlägg visas för mig, troligtvis det första och kanske enda.

Henrik,
Att vara liberal är väl inte detsamma som att vara utan åsikt om hur andra lägger

"Slutligen är det mycket riktigt att denna diskussion handlar om social kompetens. Men inte bara kompetensens vara eller icke vara hos dem som filtrerar. "

Tänkvärt. Att någon blir bortfiltrerad är ett ifrågasättande av dennes person social kompetens (at

> Att vara liberal är väl inte detsamma som att vara utan åsikt om hur andra lägger sina liv tillrätta? Jag anses ofta som en gnutta liberal men oj oj oj vad jag har åsikter om er andra och era val.

O nej. Det tycker inte jag heller. Jag vet bara att arg

Magnus, bara för att klargöra så fanns inte mso-knappen när jag, och många med mig, blev medlemmar i januari 2006. En välkomnande knapp, som INTE stöttes o blöttes på något sätt. Att ÄMNEN filtreras bort är inte detsamma som att PERSONER filtreras bort. V

Filtratörerna verkar ha svårt att acceptera att inte alla är som de eller ens tycker att de agerar på ett föredömligt och klokt sätt.

Jag tycker det är ytterst märkligt att behöva filtrera på föreslaget sätt men om man verkligen har problem med vad vissa

Ah Lotta, jag ser inte Magnus inlägg så det blev lite konstigt!

Edit: Oj, jag låg visst en sida efter. Jag kommenterade Charlottas: "Christer: Homann skrev: "Om du tror att några missade inlägg gör någons liv tomt och meningslöst, så tar du DEFINITIVT Fu