Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 13:34Henrik,
" Jag vet bara att argument såsom "sköt dig själv, skit i andra", "låt envar leva sitt eget liv som denne vill" och liknande, inte sällan används mot argument av annan art. "Jag tror inte du ska uppfatta det som att de som anser ditt filter vara
Henrik,
" Jag vet bara att argument såsom "sköt dig själv, skit i andra", "låt envar leva sitt eget liv som denne vill" och liknande, inte sällan används mot argument av annan art. "
Jag tror inte du ska uppfatta det som att de som anser ditt filter vara
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 13:38Vad jag ser så är det infiltratörerna (!) som framhärdar i trådens fortsättande. Om diskussionen blir mer givande utan min närvaro, så har jag inget behov av att förklara min ståndpunkt ytterligare en gång. Men eftersom jag är upphovsman till denna etthun
Vad jag ser så är det infiltratörerna (!) som framhärdar i trådens fortsättande. Om diskussionen blir mer givande utan min närvaro, så har jag inget behov av att förklara min ståndpunkt ytterligare en gång. Men eftersom jag är upphovsman till denna etthun
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 13:43Christer: Jag förstår om det blir lite konstigt, men jag kan citera hans inlägg i mina så ser du dem ändå.
Christer: Jag förstår om det blir lite konstigt, men jag kan citera hans inlägg i mina så ser du dem ändå.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 13:44Fredrik N, nu tycker jag du är orättvis mot Christer. Menar du att han inte kan acceptera att inte alla är som de eller ens tycker att de agerar på ett föredömligt och klokt sätt? Jag delar inte din uppfattning. (H)
Fredrik N, nu tycker jag du är orättvis mot Christer. Menar du att han inte kan acceptera att inte alla är som de eller ens tycker att de agerar på ett föredömligt och klokt sätt? Jag delar inte din uppfattning. (H)
Quote from Elias Engqvist on 7 December 2010, 13:45Hm, men då blir ju filtreringen ganska onödig! Hmmmm...
Hm, men då blir ju filtreringen ganska onödig! Hmmmm...
Quote from Jan Lundquist on 7 December 2010, 13:45"Hur läser ni filtratörer t ex en dagstidning?"
Mycket enkelt. I princip "från pärm till pärm". De dagstidningar jag läser känner jag väl sedan länge och vet var och vad jag vill läsa. Det andra skummar jag. Det är ibland intressant, ibland inte. Men
V
"Hur läser ni filtratörer t ex en dagstidning?"
Mycket enkelt. I princip "från pärm till pärm". De dagstidningar jag läser känner jag väl sedan länge och vet var och vad jag vill läsa. Det andra skummar jag. Det är ibland intressant, ibland inte. Men
V
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 13:51Seriöst... om man läser dagstidningarna från pärm till pärm och inte upprörs utav den usla journalistik som visar sig titt som tätt, då vete tusan...
Seriöst... om man läser dagstidningarna från pärm till pärm och inte upprörs utav den usla journalistik som visar sig titt som tätt, då vete tusan...
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 13:54Sedan är det ju inte relevant att jämföra innehåll i redaktionellt material med innehållet i ett diskussionsforum. Gillar man inte pladder så är inte diskussionsforum ett lämpligt forum att tillbringa sin tid med. I så fall är det bättre att jämföra med k
Sedan är det ju inte relevant att jämföra innehåll i redaktionellt material med innehållet i ett diskussionsforum. Gillar man inte pladder så är inte diskussionsforum ett lämpligt forum att tillbringa sin tid med. I så fall är det bättre att jämföra med k
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 14:01Stina,
"De dagstidningar jag läser känner jag väl sedan länge och vet var och vad jag vill läsa. Det andra skummar jag. Det är ibland intressant, ibland inte. Men "Till skillnad från FB?
"Veckotidningar har jag inte så många längre men de är ju mycker
Stina,
"De dagstidningar jag läser känner jag väl sedan länge och vet var och vad jag vill läsa. Det andra skummar jag. Det är ibland intressant, ibland inte. Men "
Till skillnad från FB?
"Veckotidningar har jag inte så många längre men de är ju mycker
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 14:07C, det finns mängder av diskussionsforum som klarar av att hålla pladdret i därför avsedda grupper och trådar. Även i detta klarar den överväldigande majoriteten av det. En del har dock stora svårigheter med det. Kanske dessa få personer skull överväga en
C, det finns mängder av diskussionsforum som klarar av att hålla pladdret i därför avsedda grupper och trådar. Även i detta klarar den överväldigande majoriteten av det. En del har dock stora svårigheter med det. Kanske dessa få personer skull överväga en