Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hm, Magnus. Innebär det att när jag börjar bli saklig och faktiskt komma med relevanta kommentarer får de stackare, som fortfarande inte filtrerat bort mig, påpeka att jag är OP (off personality)?

Sylvia, låt oss ta det i etapper. Jag är personligen jättenöjd om folk rannsakade sitt beteende i gruppen Löpning till att börja med. En grupp som faktiskt vi kan låta handla om träning, och inte vara fylld av tramsinlägg? Så att vi tråkiga, trista männis

Erik, jag lägger mig inte direkt i vad de vill påpeka om din personlighet, men då helst i PM. 😉

Sylvia, i de grupper jag läser (Orientering, Löpning, Skidåkning) finns det faktiskt de som sällan skriver något om ämnet. Så sällan, att risken att man missar något väsentligt är nära noll, skulle man filtrera bort dessa personer.

Men liksom med e-poste

Mitt förslag är att du startar gruppen Tråkiga löpare och för en saklig diskussion där.

"men hur kan man tillbringa så mycket tid med att bråka om något man inte gillar när det finns en uppsjö av andra alternativ och andra umgängen?"

Som att bråka om ett spamfilter man inte gillar, istället för att bara mso:a den här tråden och hänga någon

Magnus, jag får både heta Syliva och Silva omvartannat, så jag är van. 😉

Jag är också medlem i Löpargruppen - som Du säkert vet - och får väl sälla mig till dessa tråkiga och trista människor. Min tanke är att man kan fundera över sitt FunBeat-agerande

Ingen kan väl vara tramsig jämt. Tänk så tråkigt för den bortfiltrerade att aldrig få svar på sina seriösa frågor, inga svar i de startade trådarna.

Vilken mångfald.

Tyvärr tror jag inte det hade hjälpt, C. Däremot kanske man kunde ha en grupp Prat där man kan prata om allt, liksom runt ett fikabord? Många forum har det.

"....istället för att hänga någon annanstans?" Bra fråga från den personen som skrivit 5 av de senaste 10 inläggen i den här tråden!