Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

+1 på Annica. Kan vi avsluta den här diskussionen nu? 🙂

Mikael, jag rekommenderade ingenting så vitt jag vet, jag tyckte - liksom du - att Charlottas ord var underhållande.

Annica, och jag tycker Funbeat kunde vinna på om mängden trams och flams minskade (utom i därför avsedda grupper). Ingen av oss är ensamma i våra åsikter.

Härligt Annica - det är ju det det handlar om. Jag kan inte hålla mig allvarlig speciellt länge i det vanliga livet heller, älskar ordvitsar mm. men gillar också att diskutera träning och andra mer seriösa saker. Ni får väl filtrera halva mig! (Frågan är

Stina, jag är med. Men jag skulle vilja säga att det ÄVEN handlar om social kompetens. Vi har alla olika förmåga att hantera olika slags personligheter. I verkligheten gäller inga "klick". Man får ta folk för vad de är helt enkelt. Även de som skriver här

Så länge du är tramsig on topic, så verkar det vara ok. Det är off topic som verkar svårt att hantera, men detta problem lär ej lösas av filter på användare.

De som har filtrerat personer ska inte starta trådar eftersom de ändå inte är intresserade av diskussionen. Till råga på allt så har ämnet garanterat redan skärskådats i andra trådar.
Var god sök!

Bra Magnus! För som jag sa så är FunBeat större än bara Löpargruppen. Det finns bloggar, PM:s, träningskalendrar, foton mm där man kan lämna avtryck...alla borde fundera lite innan de trycker "skicka".

På tal om beteenden alltså. 🙂

Ibland kan även off-topic diskussioner vara seriösa och bra, och vad gör väl det om det blir lite trams emellanåt? De är väl trevligt att fnissa lite framför skärmen ibland? 🙂 Hellre det än att folk slår stekpannor i huvudet på varandra, men där har vi

Tänk att vissa har ett filter som en del av sin KBT.