Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Med alltför långt utstucken haka eller inte, bidragandes till osaklighet eller inte, med fel i sak eller inte:

Tack, Jackie.

Även jag applåderar valfriheten att filtrera bort folks uttalanden precis som vi alla ofta gör i vardagen och förundras inför den hätska debatt som motståndarna för.
Jag tror en del här är alldeles för debattglada och borde välja sin strider.

Själv har

Det märks att det är lite för lite aktivitet på träningsforumet för de diskussionssugna... (H)

Digital avrättning. Fina grejer på Funbeat nu.

EDIT: Grovt ordval, ja förmodligen. Digital internering ligger väl närmare sanningen.

Ett antal barnsjukdomar... Jo, jag tackar. Jobbigt att leva i ett öppet samhälle ibland. Hoppas att scriptet snart når

Lite förvånande att den här funktionen inte finns "officiellt" eftersom det känns som det finns en stor andel okonstruktiva inlägg i forumet. Scriptet fungerar klockrent.

Jag tycker att det är otroligt märkligt med det massiva motståndet som verkar exis

Ungefär som när man inte läser långa upprepningar/noveller/självbiografier i trådarna.
Det är bara att gå vidare.

Läsa hela DN. Max 1:30. 😉

Om man inte slumpmässigt väljer vad man ska lägga tid på i DN så gör man det ju med en ganska omedveten och effektiv personlig filtrering. Precis som man gör på FB. Funkar utmärkt.

Är man däremot lagd efter att söka det man ogillar så kan man säkert behö

Fredrik: Bara för att du inte vill använda skriptet eftersom du skulle använda det till att sålla bort folk du inte gillar, kan du inte anta att det är så andra kommer att använda sig av det. Speciellt inte när de deklarerar hur de ska använda verktyget.

Vissa borde inte vara på nätet om de stör sig på andra människor. De bör snarare få KBT.