Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:14Funbeat verkar ha alldeles för stor plats i vissa personers liv. I övrigt är jag helt inne på Andreas linje. Om några personer irritererar sig så mycket på andra att de bemödar sig om att installera filter för att få bort dem, så kommer de garanterat uppl
Funbeat verkar ha alldeles för stor plats i vissa personers liv. I övrigt är jag helt inne på Andreas linje. Om några personer irritererar sig så mycket på andra att de bemödar sig om att installera filter för att få bort dem, så kommer de garanterat uppl
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:25Om du tror att några missade inlägg gör någons liv tomt och meningslöst, så tar du DEFINITIVT Funbeat på för stort allvar.
Om du tror att några missade inlägg gör någons liv tomt och meningslöst, så tar du DEFINITIVT Funbeat på för stort allvar.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:29Läs igen.
Läs igen.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:36Läs mitt inlägg igen.
Läs mitt inlägg igen.
Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2010, 10:40Eller så kan man säga så här: Om man tar precis allt som skrivs här på blodigt allvar och så pass att man önskar funktioner för att filtrera bort personers inlägg, då har FunBeat tagit över ens liv helt o fullt. 😉
Eller så kan man säga så här: Om man tar precis allt som skrivs här på blodigt allvar och så pass att man önskar funktioner för att filtrera bort personers inlägg, då har FunBeat tagit över ens liv helt o fullt. 😉
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:49(t+) (t+) Sylvia.
(t+) (t+) Sylvia.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:50Kan inte fatta att somliga inte tycker att det är okey att man vill välja hur man vill tillbringa sin fritid. Själv känner jag mig inte särskilt dominerad av FunBeat, men ibland blir jag trött på att det är så mycket struntprat att jag vill kunna välja bo
Kan inte fatta att somliga inte tycker att det är okey att man vill välja hur man vill tillbringa sin fritid. Själv känner jag mig inte särskilt dominerad av FunBeat, men ibland blir jag trött på att det är så mycket struntprat att jag vill kunna välja bo
Quote from Elias Engqvist on 7 December 2010, 10:50Lotta: Varför säger du "Läs igen"?
Lotta: Varför säger du "Läs igen"?
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 11:05Sylvia, ungefär som de som spam-filtrerar e-post, tar det på alldeles för stort allvar? 😉
Jag har svårt att tänka mig någon som tar Funbeat på större allvar än de som blir ARGA och UPPRÖRDA över att någon ens kan komma på tanken att alla inlägg inte är
Sylvia, ungefär som de som spam-filtrerar e-post, tar det på alldeles för stort allvar? 😉
Jag har svårt att tänka mig någon som tar Funbeat på större allvar än de som blir ARGA och UPPRÖRDA över att någon ens kan komma på tanken att alla inlägg inte är
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 11:19Christer: Homann skrev: "Om du tror att några missade inlägg gör någons liv tomt och meningslöst, så tar du DEFINITIVT Funbeat på för stort allvar. "
Och då uppmanade jag honom att läsa mitt inlägg en gång till eftersom han kanske ser min poäng som han v
Christer: Homann skrev: "Om du tror att några missade inlägg gör någons liv tomt och meningslöst, så tar du DEFINITIVT Funbeat på för stort allvar. "
Och då uppmanade jag honom att läsa mitt inlägg en gång till eftersom han kanske ser min poäng som han v