Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 23:42I Filter ver 2.0 hoppas jag möjligheten finns att även ta hänsyn till skribentens vilja. Jag vill ha möjligheten att skriva i alla trådar men kunna välja vilka som ska få läsa mina alster. Som det är nu måste jag ju straffa ut mig genom att blajja, det är
I Filter ver 2.0 hoppas jag möjligheten finns att även ta hänsyn till skribentens vilja. Jag vill ha möjligheten att skriva i alla trådar men kunna välja vilka som ska få läsa mina alster. Som det är nu måste jag ju straffa ut mig genom att blajja, det är
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 08:37Tja, du kan ha en poäng där. Men Olle har ju lagt till en filterknapp, den heter "markera diskussion som ointressant" (eller liknande): Även den filtrerar ju bort åsikter och diskussioner, jag vet inte om de som är så upprörda och inte kommer använda det
Tja, du kan ha en poäng där. Men Olle har ju lagt till en filterknapp, den heter "markera diskussion som ointressant" (eller liknande): Även den filtrerar ju bort åsikter och diskussioner, jag vet inte om de som är så upprörda och inte kommer använda det
Quote from Catharina Brattlin on 6 December 2010, 09:05"Är jag verkligen den enda som har filtrerat bort ointressanta diskussioner?"
Nejdå, det gör jag ofta. Jag är t ex inte intresserad av att veta vad folk ska äta till middag idag. Jag bryr mig heller inte om recept på gröt, smoothies, nyttiga kakor o dyl.
"Är jag verkligen den enda som har filtrerat bort ointressanta diskussioner?"
Nejdå, det gör jag ofta. Jag är t ex inte intresserad av att veta vad folk ska äta till middag idag. Jag bryr mig heller inte om recept på gröt, smoothies, nyttiga kakor o dyl.
Quote from Elias Engqvist on 6 December 2010, 09:20Fattar precis och håller med. Men samtidigt bryr jag mig inte så mycket. Som jag ser det drabbar det bara dom som använder filtret så det är dom det är synd om!
Fattar precis och håller med. Men samtidigt bryr jag mig inte så mycket. Som jag ser det drabbar det bara dom som använder filtret så det är dom det är synd om!
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 09:22Nja Sylvia, man tejpar inte för någons käft. Den som vill slutar bara lyssna, de som vill lyssna vidare hindras på intet sätt. Du stoppar ju inte en diskussion genom att markera den som ointressant, eller hur?
Hade Olle kommit och tagit bort inlägget (so
Nja Sylvia, man tejpar inte för någons käft. Den som vill slutar bara lyssna, de som vill lyssna vidare hindras på intet sätt. Du stoppar ju inte en diskussion genom att markera den som ointressant, eller hur?
Hade Olle kommit och tagit bort inlägget (so
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 09:25Christer, lika synd om, som de som inte läser gruppen "Prat"? Tänk vad mycket kul de missar! 🙂
Christer, lika synd om, som de som inte läser gruppen "Prat"? Tänk vad mycket kul de missar! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 09:26Just precis så menar jag också Sylvia och Christer. (Vad Magnus skriver orkar jag inte klicka fram, han har ändå alltid så konstiga åsikter)
Just precis så menar jag också Sylvia och Christer. (Vad Magnus skriver orkar jag inte klicka fram, han har ändå alltid så konstiga åsikter)
Quote from Elias Engqvist on 6 December 2010, 09:27Jag tror det är värre att missa var tredje inlägg än att missa alla!
Jag tror det är värre att missa var tredje inlägg än att missa alla!
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 09:33Your loss Robert, your loss... 🙂
Your loss Robert, your loss... 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 6 December 2010, 09:33Magnus, man tejpar för en persons käft för att slippa lyssna! Personen pratar ju innanför tejpen ändå, men Du hör inget.
Selektiv hörsel är något, som bara barn fixar. Här på FB behövs tydligen filter och ev tejp. 😉
EDIT för att förtydliga: sista menin
Magnus, man tejpar för en persons käft för att slippa lyssna! Personen pratar ju innanför tejpen ändå, men Du hör inget.
Selektiv hörsel är något, som bara barn fixar. Här på FB behövs tydligen filter och ev tejp. 😉
EDIT för att förtydliga: sista menin