Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 16:07Jag tror motsåndet mot detta filter bottnar i en rädsla för att de bekräftelsesökande personer som svamlar mest, inbillar sig att deras poänglösa inlägg läses och beundras av de tiotusentals individer som är medlemmar, och att Henriks filter nu sår visst
Jag tror motsåndet mot detta filter bottnar i en rädsla för att de bekräftelsesökande personer som svamlar mest, inbillar sig att deras poänglösa inlägg läses och beundras av de tiotusentals individer som är medlemmar, och att Henriks filter nu sår visst
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 16:13Din analys suger eftersom 99% som läser det här inte kan hantera en annons och ännu färre kommer att kunna hantera det här addonet.
Så de som återstår och kan använda det här filtret är du och ett par till som ändå inte kan låta bli att läsa allt som stå
Din analys suger eftersom 99% som läser det här inte kan hantera en annons och ännu färre kommer att kunna hantera det här addonet.
Så de som återstår och kan använda det här filtret är du och ett par till som ändå inte kan låta bli att läsa allt som stå
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 16:17Analys? Nu blev det fel.
Analys? Nu blev det fel.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 16:20Så, nu bekräftar jag att du finns till. Lugn och fin. (H)
Hade du både läst och förstått, så hade du sett att du håller med mig. Din läsförståelse suger. 🙂
(Edit: Ovan riktat till Andreas)
Så, nu bekräftar jag att du finns till. Lugn och fin. (H)
Hade du både läst och förstått, så hade du sett att du håller med mig. Din läsförståelse suger. 🙂
(Edit: Ovan riktat till Andreas)
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 16:28Med "inte diskussion" i rubriken menade jag bara att detta inte är ytterligare en skulle-vi-inte-kunna tråd, inte att man inte skulle diskutera.
Så denna tråd har varit ett hyggligt exempel på att hålla sig till ämnet.
Med "inte diskussion" i rubriken menade jag bara att detta inte är ytterligare en skulle-vi-inte-kunna tråd, inte att man inte skulle diskutera.
Så denna tråd har varit ett hyggligt exempel på att hålla sig till ämnet.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 16:53🙂 jag vet att du lyssnar så du behöver inte övertyga mig.
Bäst att du håller sugandet inom familjen.
🙂 jag vet att du lyssnar så du behöver inte övertyga mig.
Bäst att du håller sugandet inom familjen.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 21:02En apelsin är det väl alltid roligt att få...men den måste vara välrullad liksom..
Kan vi inte ha en tråd som prövar det här med att ha någon som bestämmer över inflödet av inslag å sånt å som kan censurera etc...ehe....
En apelsin är det väl alltid roligt att få...men den måste vara välrullad liksom..
Kan vi inte ha en tråd som prövar det här med att ha någon som bestämmer över inflödet av inslag å sånt å som kan censurera etc...ehe....
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 21:58Tycker det är lite konstigt att denna diskussion handlar så mycket om varför det är fel att vissa inte vill läsa vad andra säger. Vem bryr sig om det egentligen?? Låt dom använda scriptet om dom nu inte klarar av att se vad andra skriver, det är ju deras
Tycker det är lite konstigt att denna diskussion handlar så mycket om varför det är fel att vissa inte vill läsa vad andra säger. Vem bryr sig om det egentligen?? Låt dom använda scriptet om dom nu inte klarar av att se vad andra skriver, det är ju deras
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 23:07Detta scriptet är perfekt om man vill slippa "information" av typen "shimano är sämst" karaktär.
Jag kommer dock inte använda det då just detta roar mig mycket och är en stor källa till glädje i min annars ibland tråkiga vardag.
Detta scriptet är perfekt om man vill slippa "information" av typen "shimano är sämst" karaktär.
Jag kommer dock inte använda det då just detta roar mig mycket och är en stor källa till glädje i min annars ibland tråkiga vardag.
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 23:11Även inlägg som innehåller "puss" och/eller "kram" kan filtreras bort eller varför inte alla inlägg som använder smileys, hjärtan och annat gulligt? Så blir allt bara vedervärdig grått och trist.
PUSS!
Även inlägg som innehåller "puss" och/eller "kram" kan filtreras bort eller varför inte alla inlägg som använder smileys, hjärtan och annat gulligt? Så blir allt bara vedervärdig grått och trist.
PUSS!