Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Henrik kan du inte bygga in en liten logfunktion hur filtret används map det Andreas säger - det vore kul!

Christer, du verkar vara en handlingens och förmågans man. Patcher är välkomna. 😉

Behövs ett filter mot personer som använder filter mot andra så man inte i onödan svarar på något de har skrivit.

Det där med "inte diskussion" i rubriken verkar man inte bry sig om... så då gör väl inte jag heller det, utan bidrar med lite tankar i ämnet.

En del verkar ha missuppfattat tänkt användningssätt av filtret, som jag förstår det är knappast tanken att fi

Ähh, han är väl föräldraledig och har inget att göra?

Jag tror inte det finns några här som BARA skriver det du kallar flams och strunt. Jag skämtar till det lite ibland men för det mesta diskuterar jag träning och detsamma gäller nog alla (inklusive stackars David som alla gnäller på)

Och ett så pass intel

> Slutligen tror jag inte Henrik lagt ner "all denna tid & möda" på att skapa filtret bara för att det stör honom något enormt med trollens inlägg, jag tror det bidragit ganska mycket att det är KUL och lärorikt att pilla ihop program & funktioner i stil

Det finns en handfull <-observera ihopskrivningen! som inte klarar av Funbeat. Det är av de två händer som faktiskt skriver här. Resten skiter nog högaktningsfullt i det här forumet.

Filtret är ett terapiarbete för person som på något sätt måste få utlop

Chister,

Jag hjälper gärna Olle att peta ihop ett enkelt filter för att filtrera per innehåll. Det låter sig säkert göras även i Greasemonkey, men jag gissar att man skulle tänja på de tekniska gränserna.

SMS-a Olle om att han kan skriva ut IP under användarnamnet. Det borde vara ett led i troll-elimineringen.