Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lyssnar man bara på dom som tycker som man själv kommer man inte särskilt långt här i världen. Jag har absolut inget emot att ni filterar bort - jag tycker synd om er!

Jamen va skönt, då kanske vi slipper den här diskussionen framöver?

Man är helt klart inte tvungen att lyssna på en massa, se alla teveprogram, eller läsa alla tidningar. Man får själv vilja vilken blandning som ger en lite nya och gamla tankar varje dag

Man vill alltså vara med i diskussionen men ändå inte?

Fråga inte mig, men som sagt, den som tycker det fungerar må använda det.

Jag har dålig diskussionsteknik så det var inte riktat mot dig utan mer ovan eller mer generellt.

Att det finns troll på internet som man vill blockera är väl ingen nyhet, för 15 år sedan var /ignore kommandåt väldigt användbart på mIRC då man slapp vissa personer. Men att låtsas som om de inte finns i den offentliga diskussionen är väl att gå lite lå

Alla människor är födda fria och lika i värde och rättigheter. De har utrustats med förnuft och samvete och bör handla gentemot varandra i en anda av gemenskap.

Jag kan köpa apelsinerna som ska rullas för att få det mysigt.

Allt från bifall till exempel på Godwins lag.

Att ignorera någon för att denne tycker annorlunda, tror jag att få skulle göra. Ett vettigt sätt att använda funktionen är att ingorera det man uppfattar som troll-benägna skribenter. Kanske någon väljer att

Vill du inte ha en apelsin?

Jag tror INGEN av de som skulle börja använda det här filtret skulle ha självbehärskningen att INTE läsa det som står i det som är dolt. 🙂

Oerhört kul!

Edit säger att apelsinen var hos Henrik och sen rullades till mig. Nu