Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 19:54Jag hade också detta problemet mycket när jag började springa. Efter tre kilometer så domnade händer och fingrar bort. För mig löste sig det hela av sig själv när jag sprungit ca två månader, och tränat en del styrketräning för axlarna. Jag antar att jag
Jag hade också detta problemet mycket när jag började springa. Efter tre kilometer så domnade händer och fingrar bort. För mig löste sig det hela av sig själv när jag sprungit ca två månader, och tränat en del styrketräning för axlarna. Jag antar att jag
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 13:32Har liknande symptom när jag gått långt. Börjar jag röra på händer och armar så brukar det släppa. Får aldrig det vid löpning men då rör jag mer på armarna hela tiden.
Har liknande symptom när jag gått långt. Börjar jag röra på händer och armar så brukar det släppa. Får aldrig det vid löpning men då rör jag mer på armarna hela tiden.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 14:32Tack för alla svar! Hade en mobilväska kring armen tidigare, men slutade med det när jag började löpträna på gymmet, problemet kvarstod dock.
Jag tog åt mig alla tips, och när jag började med jazzhands, bytte ställning på armarna och slappnade av i överk
Tack för alla svar! Hade en mobilväska kring armen tidigare, men slutade med det när jag började löpträna på gymmet, problemet kvarstod dock.
Jag tog åt mig alla tips, och när jag började med jazzhands, bytte ställning på armarna och slappnade av i överk