Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFinnes!!
You need to log in to create posts and topics.

Självklart Louise!! Jag fixar det här.. vänta ska du få se..

Jajojamen jag sa ju att jag skulle dra igång nåt med dej o boonen i första hand.. å kolla Jessica.. första inlägget handlade just om... Boonen...
Det är lååååångt till date.. har inte fått nån

Här kommer en muta Silva...
Du kan få ta min rulle på valfritt lopp, jag fixar dricka, energi-bars, extra kläder och glada tillrop. Du blir min kapten och jag blir din hjälpryttare (H)!

Hur nära en date kommer man med en sån muta?? 😉

Oj då. Här flörtas det hej vilt. Kul.
Om det är någon som är intresserada av en 30 årig skånsk göteborgare så känner jag en som är väldans trevlig.

Joachim :
Galda tillrop till silva behövs inte.. Hon pratar en massa när hon cyklar.. Man kan få höra allt när man cyklar med henne.. i Laholm i sommras var det allt från songer till fräckisar.
Och pratar hon så är hon pigg blir hon trött tystnar hon snab

Silva, jag är imponerad av dina matchmaking skills !!!
Du har helt klart en alternativ karriär på gång...!!

Så om jag inte hade fullt upp med att landa skulle jag nästan få för mig att muta dig... för att komma ifråga här på alla hjärtans dag !! Men tyvä

Delvis fungerande annons för mig också
om man bortser från cykelintresse
och att jobba ihjäl sig

men förra veckans motion var kraftig styrketräning i stallet. 5 kusar istället för ordinarie 1
Och så var det maten. Äter mycket, men inte gluten.

Jag behö

Härligt Joachim!! Såna där mutor uppskattas!!
Du ligger bra till! 😀

Skånsk Göteborgare... låter som nåt kul det.. 😀

Tack så mycket Robert!! Jag gillar ju dej också!! Jamenvadå.. Du bar ganska tyst på bergsetappen du också.. eller det kanske var Jo

Ojdå, här går det vilt till. 😉

Tur (eller man skall kanske säga otur) att man inte riktigt har kommit in i "gänget" här ännu. Annars hade man kanske varit bortgift för länge sedan.. (H:)

Samma här.. Fast iofs.. Letar ju bostad i Stockholm, o med en partner kan man ju köpa större lägenhet.. Eller vänta nu.. det där var tvärtom va.. Inte gifta sig för en lägenhet utan skaffa lägenhet för att man är gifta. Eller va..? Mer kaffe till mig tror

Andreas: Jonas Andersson söker också lägenhet i Stockholm.
Ni kanske skulle slå era påsar ihopa!