Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFinnes!!
You need to log in to create posts and topics.

jo det är jädrans skoj att dansa.
helst till gammal soul.

Jag hade svarat direkt på den annonsen;)
Skall förvarna dig inför vårens Farstaregatta Jessica.

Du har så rätt så pia. Man ska inte ta första som dyker upp det inte passar håller jag med dig om.
Ja jag ska försöka gå ut lite mera än att sitta hemma lördagskvällar.
För om man är ute så kanse det dyker upp någon. Det kan jag nästan garantera det att

Här kommer en som försöker.. Man kan inte alltid lyckas ..

Hehehe.... Man missar ju en del kul om man inte kollar dokusåpor, sicken tur att Youtube existerar!

Måste hålla med Jessica att ska det dansas så ska det vara gammal soul! Det kan ju få vem som helst att ta några steg, tom. en hårdrocks tönt som jag går

ja då går det inte att vara stilla.
fashing här i stockholm spelar bara gammal soul efter midnatt på lördagar och fram till fyra. alla olika sorters folk från 18-65

Fashing (L)

Fashing är ett sånt ställe jag alltid velat gå till, men aldrig kommit mig för (#)
Ska nog bli ändring på det senare till våren.

Det stället får man nog besökas någon gång när tillfälle ges. Läggs på minnet...

Men hur går det med koppleriandet egentligen? Vem lovade bort vem? Var det någon som eftersökte dejt i den här tråden, har en presumtiv kavaljer dykt upp ännu 🙂

silva försöker stoppa mig från att jobba ihjäl mig.
alltså är det jag som ligger ute till försäljning, hon vill ha mutor i allafall.
sen va det louise och pia som kommer att annonseras om ingen lyckas sno dem före