Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFinnes!!
You need to log in to create posts and topics.

Skapa ett träningspalats för singlar ute på landsbygden! Går säkert att få tag på nån sunkig herrgård eller så..

Det finns Torp i sörmland som är ganska sunkigt eller var det värdparet "Pavan och fylltanten"?

Pia.
Spenderade du tre timmar på ett dansgolv utan hugg måste du ha varit på ett bögställe. Annars händer det inte.
Fulla dansande män är det säkraste kortet av alla.

(H)

Ok Silva, jag ger mig. Du utnämns härmed till Funbeats Drottning över coola trådar. (H)
Du startar ju än den ena än den andra som engagerar folk !! (t+)

Du får dessutom ett bonuspris för att du numera inte bara håller till inom cyklingen utan har rullat

En bidragande orsak till att det inte blev något hugg för mig var kanske att jag var spiknykter. Inte lika full som hugade spekulanter, vilket kunde ha underlättat 🙂

Kan inte låta bli att citera Galenskaparna & After Shave från dansbandsoperan "Grisen i säcken":

"Du får köpa grisen i säcken och chansa
och hoppas att jag är en riktig jackpot för dej.
Det är ju det som är tjusningen med att gå ut och dansa,
att man får

Men Pia Jag har för mig jag sätt dig ute .. Och då var du inte nykter men har för mig att du inte lyckas då häller.. Så det är nog inte spriten som är avgörande.

Jag tror du har för stora förhoppningar.
Jag tror jag har det därför det är så svårt att hit

Tack för den Robert!
Man kan ju inte vara nykter varenda helg, eller full heller för den delen.

Men man ska väl inte nöja sig med vad som helst, bara för att?eller?
Iaf inte om det kan vara någon man kan tänka sig leva hela livet med. Då ska man väl inte

hm...fast den hittar man väl kanske inte på dansgolvet med alkohol upp till armhålorna?
eller har jag fattat fel igen?

Nej jag tror definitivt du har fattat rätt.
Fast jag tror ändå jag ökar mina chanser genom att vara där. I jämförelse med att sitta ensam hemma i soffan en lördagkväll. Å så tycker jag det är kul att dansa "disco" 🙂