Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 07:03Den är bra tycker jag! Kan ju användas utan ärmar under höst och vår tills det blir så kallt att man sätter på ärmarna också. Smart!
Den är bra tycker jag! Kan ju användas utan ärmar under höst och vår tills det blir så kallt att man sätter på ärmarna också. Smart!
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 11:33Rock on Oscar I igen! Och vem skulle kunna sätta fast dig? Skulle betala bra för att få se farbror Blå försöka sätta efter dig till fots, LOL!
Rock on Oscar I igen! Och vem skulle kunna sätta fast dig? Skulle betala bra för att få se farbror Blå försöka sätta efter dig till fots, LOL!
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 12:21Tja!
Jag kör med varselfärgad löparjacka, med påsydda reflexband. Om det är riktigt kallt så drar jag på en varselfärgad fleecetröja utanpå, då håller jag mig varm och go! Varselfärgade fleecetröjor med påsydda reflexer går att köpa i butiker som säljer
Tja!
Jag kör med varselfärgad löparjacka, med påsydda reflexband. Om det är riktigt kallt så drar jag på en varselfärgad fleecetröja utanpå, då håller jag mig varm och go! Varselfärgade fleecetröjor med påsydda reflexer går att köpa i butiker som säljer