Quote from Guest on 13 November 2011, 22:28Hej alla!
Mycket jobb och inte så mycket leka. Men träningen börjar ta fart igen och jag saknar alla er gamla funbeat-kompisar (H:)
Vad gör ni, finns ni kvar, springer ni fortfarande?
Kommer inte kunna hänga här så mycket som förr, men tittar gärna in
Hej alla!
Mycket jobb och inte så mycket leka. Men träningen börjar ta fart igen och jag saknar alla er gamla funbeat-kompisar (H:)
Vad gör ni, finns ni kvar, springer ni fortfarande?
Kommer inte kunna hänga här så mycket som förr, men tittar gärna in
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 22:38Hur går det med Sparthatlonsatsningen?
Hur går det med Sparthatlonsatsningen?
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 22:44Hej Krister, roligt att se dig! Det är sex år kvar så fortfarande grundträning.
Hej Krister, roligt att se dig! Det är sex år kvar så fortfarande grundträning.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 22:49Finns kvar och springer på, men har knappt skrivit någonting i forumet på länge. Kul att du är tillbaka!
Finns kvar och springer på, men har knappt skrivit någonting i forumet på länge. Kul att du är tillbaka!
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 23:10Roligt Pontus! Lite funbeat-revival för dig med, då.
Roligt Pontus! Lite funbeat-revival för dig med, då.
Quote from Jonny Persson on 14 November 2011, 07:23Jodå, springer och skriver. Kanske i omvänd ordning numera...
Jodå, springer och skriver. Kanske i omvänd ordning numera...
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 07:26Någon måste vara ordningsman så jag är kvar.
Någon måste vara ordningsman så jag är kvar.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 07:35Hurra för både Mackan och David! Känns ju som att komma hem.
Hurra för både Mackan och David! Känns ju som att komma hem.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 08:48🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 08:53Kul att se dig igen!
Kul att se dig igen!