Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 20:58Hallå där på sig Fredrika.
Vet inte om du såg att vår allas älskade Pia Eriksson-Molin för någon vecka sedan passerade tre år som Funbeat Streak Runner....å det var väl en otrolig prestation tycker jag. Hon avslutade därmed sin Streak Runners tråd å lämna
Hallå där på sig Fredrika.
Vet inte om du såg att vår allas älskade Pia Eriksson-Molin för någon vecka sedan passerade tre år som Funbeat Streak Runner....å det var väl en otrolig prestation tycker jag. Hon avslutade därmed sin Streak Runners tråd å lämna
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 21:26Jan-Erik, har ju kunnat följa dina prestationer på "andra fb" och är grymt imponerad - och inspirerad av din framfart.
Kjelle (H:) Helt sanslöst med tre år!!! Men - lägga ner?! Det får bara inte ske. Jag gör vad som helst för att få dig att fortsätta. Om
Jan-Erik, har ju kunnat följa dina prestationer på "andra fb" och är grymt imponerad - och inspirerad av din framfart.
Kjelle (H:) Helt sanslöst med tre år!!! Men - lägga ner?! Det får bara inte ske. Jag gör vad som helst för att få dig att fortsätta. Om
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 21:30Var ute med hundarna och kom på nackdelen med mitt distans pers.
Att:
2008, första gången vi träffades, räckte det med att springa till Järna för att ta längdrekord.
Nu måste jag förbi Jönköping 🙂
Var ute med hundarna och kom på nackdelen med mitt distans pers.
Att:
2008, första gången vi träffades, räckte det med att springa till Järna för att ta längdrekord.
Nu måste jag förbi Jönköping 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 22:03Hahahaha! Helt underbart Jan-Erik. Och fatta vad strongt!
Hahahaha! Helt underbart Jan-Erik. Och fatta vad strongt!
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 19:36Den gamle ärrade Pulspastorn aka LeifA är också kvar. Inga stordåd men med den ändringen att han håller på att omskola sig/konvertera till medeldistansare. Så nu kör han även lite styrka på gym och har övergivit idealet om en sparris till överkropp.
Den gamle ärrade Pulspastorn aka LeifA är också kvar. Inga stordåd men med den ändringen att han håller på att omskola sig/konvertera till medeldistansare. Så nu kör han även lite styrka på gym och har övergivit idealet om en sparris till överkropp.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 19:54Naturligtvis roligt att du uppskattar min å "Molle"s bedrift...ja jag har ju ändå typ en å en halv månad kvar till dom tre åren så jag fortsätter väl dit jag åxå. Det tråkiga är väl att vi nu kutar i ett vaccum dvs utan tråd å admin å vet knappt vem man s
Naturligtvis roligt att du uppskattar min å "Molle"s bedrift...ja jag har ju ändå typ en å en halv månad kvar till dom tre åren så jag fortsätter väl dit jag åxå. Det tråkiga är väl att vi nu kutar i ett vaccum dvs utan tråd å admin å vet knappt vem man s
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 19:56Djäklar....jag glömde att säga att jag spöade Janne Ramström i förra årets Stockholm Marathon....å det var med en massa minuter...de du lever jag länge på...hehehe...
Djäklar....jag glömde att säga att jag spöade Janne Ramström i förra årets Stockholm Marathon....å det var med en massa minuter...de du lever jag länge på...hehehe...
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:01Men det gills inte Kjell 🙂
Har man en vimpel med 5:15 påskrivet, så blir så många arga om man springer fortare 😉
Tror jag tog revansch under vintermaran 🙂
Men det gills inte Kjell 🙂
Har man en vimpel med 5:15 påskrivet, så blir så många arga om man springer fortare 😉
Tror jag tog revansch under vintermaran 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:08Jag är kvar, och har fortfarande Funbeat som min bas för träningen. Efter 2 misslyckade försök att slå mitt marathon-PB (från 1981) i Berlin blir det nästa år ett tredje och SISTA försök. Misslyckas jag igen är marathonlöpandet över för min del; lyckas gå
Jag är kvar, och har fortfarande Funbeat som min bas för träningen. Efter 2 misslyckade försök att slå mitt marathon-PB (från 1981) i Berlin blir det nästa år ett tredje och SISTA försök. Misslyckas jag igen är marathonlöpandet över för min del; lyckas gå
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 20:14Bla, bla, bla....bara en massa bortförklaringar....de duger inte. hehehe...!?
Ja Fredrika du hör ju hur han slingrar sig...Borlänge 6 H får bli vår nästa match...å då djävlar..??!! (Tja nu glömde jag Råsta Runt iof om den kommer i år igen....å där får Ja
Bla, bla, bla....bara en massa bortförklaringar....de duger inte. hehehe...!?
Ja Fredrika du hör ju hur han slingrar sig...Borlänge 6 H får bli vår nästa match...å då djävlar..??!! (Tja nu glömde jag Råsta Runt iof om den kommer i år igen....å där får Ja